Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
CathyTBP schreef:Ik had op facebook ergens voorbij zien komen dat je op 1 van de eilanden (Ameland dacht ik?) strandritten kan begeleiden/op stal kan helpen vanaf 15 of 16 jaar. Weet alleen niet meer waar ik dat gezien had, het was een stal met vooral veel Friezen dacht ik.
te_kla1 schreef:Ik denk dat elke manege wel hulp kan gebruiken, ik denk alleen niet dat je er snel geld voor gaat krijgen. Wel zou je inderdaad misschien eens mogen rijden, maar dat hangt er vanaf. Hier in de buurt is het helpen op maneges toch vaak alleen mesten, voeren, etc. Beweging krijgen ze vaak al door de lessen.
EliseXJoelle schreef:Bij VeulenVrij in Tsjechië is het ook onwijs leuk om vakantiewerk te doen.
Helpen is tegen een slaapplek, eten moet je zelf regelen. Genoeg paarden om te rijden, uren plezier met en tussen de paarden. Ook veel jonge paarden, veulens én jonge hengsten.
Emma_rebel schreef:EliseXJoelle schreef:Bij VeulenVrij in Tsjechië is het ook onwijs leuk om vakantiewerk te doen.
Helpen is tegen een slaapplek, eten moet je zelf regelen. Genoeg paarden om te rijden, uren plezier met en tussen de paarden. Ook veel jonge paarden, veulens én jonge hengsten.
Klinkt gaaf maar mijn ouders zijn er vast niet gelukkig mee als ik naar tjeschië ga
EliseXJoelle schreef:Bij VeulenVrij in Tsjechië is het ook onwijs leuk om vakantiewerk te doen.
Emma_rebel schreef:CathyTBP schreef:Ik had op facebook ergens voorbij zien komen dat je op 1 van de eilanden (Ameland dacht ik?) strandritten kan begeleiden/op stal kan helpen vanaf 15 of 16 jaar. Weet alleen niet meer waar ik dat gezien had, het was een stal met vooral veel Friezen dacht ik.
Dus het is er wel? Super fijn! Enig idee hoe ik dit kan vinden?
Bareback schreef:Je zou ook eens wat verder kunnen kijken dan Nederland. Ik heb zelf een aantal jaren op verschillende boerderijen in Duitsland gewerkt in mijn vakanties. Wel als vrijwilliger, maar Duitsers zijn verrassend gastvrij (tenminste.. de duitsers die ik heb leren kennen) en vaak hoefde ik niet voor mijn eigen eten te zorgen.
Mocht je hulp nodig hebben met het verzenden van een Duitse mail, stuur me dan even een berichtje. Ik help je graag
Bareback schreef:Je zou ook eens wat verder kunnen kijken dan Nederland. Ik heb zelf een aantal jaren op verschillende boerderijen in Duitsland gewerkt in mijn vakanties. Wel als vrijwilliger, maar Duitsers zijn verrassend gastvrij (tenminste.. de duitsers die ik heb leren kennen) en vaak hoefde ik niet voor mijn eigen eten te zorgen.
Mocht je hulp nodig hebben met het verzenden van een Duitse mail, stuur me dan even een berichtje. Ik help je graag