[EG]Kay Foxtrot

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NYSCS200613

[EG]Kay Foxtrot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-18 16:40

Sinds een week of 4 hebben wij de zorg gekregen over een verwaarlosde pony. Een vosmerrie van 27 jaar. Met 3 witte benen, rechts voor is niet wit, en een witte grote bles. Ze is een e-pony.

Het hele verhaal om haar heen is erg triest maar ze knapt keurig op. En dat is wel het belangrijkste.

Nou ken ik de laatste eigenaar, maar die heeft haar maar een korte periode gahad. Ik zou graag met vorige eigenaren in contact willen komen zodat ik wat meer over de geschiedenis van onze pony te weten kan komen. Een foto uploaden lukt me zo niet. Ik ben pas sinds net lid.

(Her)ken je haar? Laat dan een reactie achter. Dank je wel!

Helemaal niemand die haar herkent?
Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door C_arola op 16-04-18 22:56, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels en berichten samengevoegd

denisewinter

Re: [EG]Kay Foxtrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 20:53

Hay

Ik herkende de pony meteen maar moest even navraag doen of het haar daadwerkelijk was.

Zij heeft een tijd als manege pony gelopen in de lessen bij hippisch centrum velsen. Ik zelf weet weinig hierover maar Misschien kan je met hun contact openen en kunnen hun je wat meer vertellen.

NYSCS200613

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-18 20:56

denisewinter schreef:
Hay

Ik herkende de pony meteen maar moest even navraag doen of het haar daadwerkelijk was.

Zij heeft een tijd als manege pony gelopen in de lessen bij hippisch centrum velsen. Ik zelf weet weinig hierover maar Misschien kan je met hun contact openen en kunnen hun je wat meer vertellen.

Ze heeft nogal wat eigenaren gehad.
Ik zal ze een mailtje sturen. Ik probeer te achterhalen wie haar heeft gehad en hoe lang ze er heeft gestaan en wat ze precies gedaan heeft.

Met 27 jaar heeft ze denk ik best wat meegemaakt.
Dank je voor reactie!

denisewinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 21:13

Ja dat denk ik ook. Volgens mij heeft ze hier wel een tijdje gestaan. Idd even bellen of mailen kom je gerust wat te weten. Ze hebben ook een Facebook pagina. Marloes van meeteren en Silvia boers ( lesgeefster) zitten daar al jaren en kunnen jou denk veel vertellen over haar.

NYSCS200613

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-18 21:17

Ik heb ze inderdaad via Facebook een bericht gestuurd ook wat foto's erbij gedaan voor herkenning.

Nu even afwachten. Ben in ieder geval al heel blij met jou reactie hoor!

Hopelijk komen er via hier nog meer reacties, zou leuk zijn!

Nogmaals bedankt!

denisewinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 22:15

En al wat info wijzer?

NYSCS200613

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-18 22:20

denisewinter schreef:
En al wat info wijzer?

Ja ik heb inmiddels contact gehad. Op hun 1e reactie heb ik een antwoord terug gestuurd en nu wacht ik nog op een antwoord van ze terug. Ze wilde wat info opvragen bij mensen die Kay allemaal gekend hebben. Ik heb geduld :o

denisewinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 22:54

Oh dat is heel netjes en idd geduld word beloond