Omdat ik zelf niet kan kiezen dacht ik: Ik laat bokt voor mij kiezen! Ik ben pas uit mijn rijbroek gescheurd (oeps ), dus hoog tijd voor een nieuwe! Welke vinden jullie het leukst?
Ik zou optie 1 kiezen, maar ben denk ik een beetje ouderwets Ik vind het tof wanneer je met paardrijden echt 'paardrijkleding' hebt en ik zou zelf niet in spijkerstof o.i.d. gaan rijden.
Hoe zijn de enkels van optie 2 trouwens, zit daar elastiek? Zou ik zelf in ieder geval van belang vinden bij het kopen van een nieuwe broek.
Ik vind 2 leuker, maar het zijn wel echt totaal verschillende broeken. De eerste alleen kunstlederen kniestukken, de andere een volledig siliconen zitvlak. Dat maakt echt een heel verschil met hoe je zit in het zadel, dus ik zou daar je keuze van laten afhangen.
Volgens mij heb ik die tweede en als dat zo is, absoluut doen! Ontzettend fijne rijbroek, goede pasvorm en helemaal niet 'ordinair'. De spijkerstof van die broek is in het echt ook veel mooier dan op dat plaatje.
Mijn moeder zegt dat Horka heel smal valt. iemand ervaring mee? Heb namelijk best wat rondingen. Maar mijn moeder rijdt zelf helemaal geen paard dus heeft er ook weinig verstand van, vandaar dat ik het vraag
Ghostattack, heb even gekeken en dit is idd dezelfde Ik volg jou trouwens al heel lang op insta en ben echt gek op Zara!
Nou, uiteindelijk zijn het geen van deze geworden helaas. De 1e wilde mijn moeder niet omdat hij zogenaamd zo smal zou vallen en het anders weer terug kon sturen, de 2e duurde een week voor hij thuis was. En aangezien ik paarden thuis heb staan wilde ik zsm een nieuwe rijbroek..
Het is er nu dus 1 van premiere geworden. Een zwarte met witte stiksels. Hij is simpel, maar wel leuk! Zal vanmiddag/vanavond even een foto uploaden
Oeps had nog beloofd omneen foto te uploaden!! Dus bij deze! Gewoon een simpele zwarte met witte stiksels. Fijne dunne stof dus fijn voor in de zomer. Met elastieken inzetsels bij de enkels ipv klitteband wat ik erg fijn vind!