Alleen kwamen we er binnen een half jaar achter dat het karakter niet zo was zoals verwacht met het aankopen. Hierdoor helaas toch de keuze gemaakt om haar weer te verkopen. We hadden haar zelf bij een handelaar vandaan gehaald. We zijn naar deze zelfde handelaar teruggegaan met de vraag of hij haar terug wilde kopen. Dit wilde hij niet. Maar voor ons verkopen kon wel voor een x bedrag per maand. Dus hier hebben we dan maar voor gekozen. Na 2 maanden moeizaam contact en zelf ons paard maar niet op internet te kunnen vinden, hebben we na veel moeite contact met hem gekregen en kwam hij met het verhaal dat hij gestopt was en dat iemand anders op het zelfde bedrijf de verkoop had overgenomen - die overname was al 2 weken daarvoor -. Hierna hebben wij de nieuwe persoon die ons paard zou verkopen gecontacteerd en kregen we het verhaal te horen dat ons paard die 2 maanden zo goed als stilgestaan heeft en nu absoluut niet verkoop klaar is - toen we haar weg brachten was ze prima in conditie en was meer dan verkoop klaar -
Hier waren we dus al helemaal niet blij mee.. Maar de nieuwe mensen beloofden ons dat ze ons paard nu fanatiek zouden oppakken en in maart te koop zouden zetten en dat ze ons nu ook echt op de hoogte zouden houden en om ons tegemoet te komen zou de maand maart dan kosteloos zijn. We hebben in al die tijd 2 filmpjes mogen ontvangen, maar reacties op die filmpjes en teruggestuurde vragen werden alsnog genegeerd. Ondertussen is het al de eerste week van april en is ze nog steeds niet op internet te vinden, zonder dat wij gehoord hebben waarom.
Ze staat nu dus al vanaf half december daar en hebben tot en met februari per maand een x bedrag betaalt om haar te stallen, trainen en verkopen. Alleen aan die laatste twee beloftes word dus echt te kort gedaan.
Ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met wat nu te doen. We zitten er aan te denken om haar maar terug te halen daar vandaan. De filmpjes die we hebben gekregen laten inderdaad niet het paard zien die wij gewend zijn of hoe ze was toen we haar wegdeden. Maar er zit nu natuurlijk al wel een reëel bedrag in het daar te koop zetten, en we zijn alleen maar achteruitgegaan ipv voorruit
Een ander puntje is dat we een contract hebben getekend om ons paard te laten verkopen, maar we hebben nooit een kopie ontvangen. (heb hier vandaag wel de oude handelaar over bericht)
Dus heeft iemand misschien tips?
Dus dat was al zo hiervoor, ik denk alleen dat ze zelf nog onzekerder is geworden doordat ze vooral in die eerste twee maanden zo weinig bereden is maar dat zal ik eerst nog moeten zien dan, want op korte filmpjes zie je ook niet zo veel