Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ania schreef:Nee vooraf geen afspraken over gemaakt omdat ik gewend ben dat mijn klinieken gewoon eerlijk zijn in hun prijs.
Wel aangegeven dat ik niet de avondtarief wou betalen omdat we er om 15:45 waren en pas om 17:45 aan de beurt waren. Daar werd niet echt een duidelijk antwoord op gegeven.
Ook de röntgenfoto's was wat onduidelijkheid over qua prijs, ik zou alleen hoeven betalen wat er aan foto's nodig was. DA gaf aan 4 nodig te hebben, maar liep weg en liet de stagiaires de foto's maken wat ook weer ruim 1,5 uur in beslag nam en ruim 16 foto's kostte voordat ze de juiste foto's hadden die ze moesten hebben. Wat dus ook een extra verdoving heeft gekost..
Nu krijg ik een factuur waar ook geen goed uitleg wordt gegeven hoe aan deze prijs komen. De aantallen staan er niet op even als de stukprijs mist.
Gewoon een totaalprijs per handeling
NenaC schreef:maar als ze aangeven dat er ongeveer 4 foto's gemaakt zouden worden, en het er uiteindelijk 16 worden lijkt het mij toch dat je daar iets mee kunt. Ik zou wel eerst eens een specificatie vragen, dan kun je ook beter zien wat er allemaal doorberekend is.