Momenteel heb ik een burn out en heb ik besloten om dit voorjaar maar eens een weekend weg te gaan met mijn paardje. Even Back to basic en door de bossen struinen met mijn ponypaardje. Hoe ik het precies vorm wil geven weet ik nog niet.
Een paar dingen zijn zeker, low budget, geen luxe, mijn pony voor mijn tent en direct gelegen aan ruiterpaden waar uren lang gereden kan worden.
Of ik alleen ga of iemand mee vraag weet ik ook nog niet.
Het liefst zou ik ergens rijden waar het ook een beetje heuvelachtig is gezien mijn pony en ik daar wel van houden
Ik zoek dus een plek voor overnachting in een mooie omgeving. Het wordt dus geen trektocht, die komt later misschien wel.
Een weitje/paddock (met stroom op de draden
) voor mijn pony, een plekje om mijn tentje neer te zetten en waar ik water kan gebruiken. Afhankelijk van of er iemand mee gaat kan het zijn dat er nog een persoon met/zonder pony bij komt.
Ik dacht dat bokt misschien wel een goede inspiratiebron zou zijn dus wie heeft ideeen?!
Mijn powny en ik

. Wij hebben een B&B naast de deur, maar die zitten in het hoogseizoen op 120 euro voor 2 nachten, maar misschien is er iets mogelijk met een tent bij ons op het erf. Ik ga voor je informeren.