Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Alane schreef:misschien, net zo'n aanname dat hij bewust weg gelopen is, had hij prikkeldraad of emmer die zich vast gemaakt had in zijn kleding, schuddend om zich te bevrijden schiet het voorwerp los richting jullie, hij haalt zijn spul en gaat naar huis. Ziet jullie de bocht om galopperen en verklaard jullie voor gek en verteld thuis dat de tegenwoordige ruiters niet weten waar ze mee bezig zijn en als idioten richting stal racen...
Ilsey schreef:Zelfs al 'moeten anderen geen rekening houden met weggebruikers te paard' (ik vind eigenlijk van wel, ik pas ook mijn snelheid met de auto aan als ik een fietser nader ofzo, dus waarom niet met een paard. Als ik wandel met de honden en we kruisen een paard gaan wij netjes aan de kant wandelen, met de honden dicht en mijn ene hond die blaft op paarden leid ik af met hondensnoep... dat deed ik ook al toen ik nog geen paard had), als je ziet dat zoiets gebeurt, ga je toch kijken of je kan helpen/ of alles oké is met die persoon en dieren. Ookal heb jij er niets mee te maken of heb jij er zelf geen schuld aan, dat is toch de normaalste zaak van de wereld dat je even nagaat of alles goed is en of je kan helpen indien niet
.