Verschrikkelijk fout cadeau

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yvonne_s
Berichten: 1
Geregistreerd: 08-03-18

Verschrikkelijk fout cadeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-18 21:10

Ik weet niet of het hier goed staat, maar ik probeer voor een vriendin haar verjaardag een heel fout cadeau samen te stellen }:)

Ik zoek me suf maar ik heb het perfecte nog niet gevonden, hebben jullie zin om mee te zoeken :j ?

Het zou leuk zijn als het paardgerelateerd is maar dat hoeft niet persé, iets met wollige katten mag bijvoorbeeld ook.

Glitter, panterprint, nepbont en heel veel roze, een hele outfit zou leuk zijn maar iets heel anders mag ook. Het moet qua prijs wel wat binnen de perken blijven.

Dingen waar ik aan zat te denken zijn een roze onesie, roze (hak)laarzen, foute trui/vest, roze paardrijbroek, roze paardrijsokken, nepbont beenwarmers, panterprint zweetbandjes, gekke bril, panter haarband oortjes, glitterspray en roze lippenstift, maar de perfecte (betaalbare) combinatie heb ik nog niet kunnen vinden, dus brand los :D

leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Re: Verschrikkelijk fout cadeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 21:14

Action rubberen laarsjes met print.
Of xenos? Knalroze lippenstift action, trekpleister? Kombineer met aardbeienlippenbalsem?

Mo_86

Berichten: 1249
Geregistreerd: 10-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 21:22


Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78543
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 21:28

Dit topic hoort thuis op [LZP] Het leven zonder paarden, maar om daar een topic te mogen openen dien je lid te zijn van de Kudde. Aangezien je daar nog niet voldoende posts voor hebt gaat dit topic op slot.