pas zag ik op Facebook heel gave rijbroeken voorbij komen van het (ik denk) amerikaanse merk GhoDho. http://www.ghodho.com Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met deze broeken? Ik wil er een bestellen maar zou eerst graag wat ervaringen willen horen. En hoe vallen de maten enzovoorts.
Groetjes Joanne
ImLucky
Geplaatst: 02-07-24 14:10
Schopje, ik weet dat het toppic oud is maar ik kan over dit merk recenter niets vinden hier. zijn er inmiddels ervaringen? de water + stain resistant breeches lijken me erg adhdproof
Ik kan mijn haast niet voorstellen dat dit blijvend is, ja als je niet wast waarschijnlijk? Maar ondanks dat de buitenkant niet zo vies zou worden wil heb hem toch regelmatig wassen denk ik
Lijkt een kruising tussen de LeMieux dry-tex en de waterdichte rijbroek van de Decathlon. Dan zou ik een van die twee kopen, de LeMieux is nog altijd goedkoper. Heb ze allebei, zitten heel fijn en zijn waterdicht. Die van de Decathlon is best lelijk, maar spotgoedkoop voor een waterdichte winterrijbroek.
Ik vind lemieux alleen alsk daar foto's van zie qua afwerking/pasvorm "net niet" Ik ben nog al kieskeurig hoor, ik heb dat met de Bullet broeken ook. Kan het slecht hebben dat je de broekzakken bijv ziet zitten, of als de stof te veel rimpelt zowel bij liezen als knieholtes. daarom opzoek naar ervaringen met deze broek, t liefst ook met foto's die niet model maatje 0 zijn. Qua kwaliteit zoek ik wel echt leveltje pikeur/spooks.
en over het wel of niet wassen, met maar een paard te rijden draag ik rijbroek liever een paar keer voor ik hem was, en ik ben echt een kei met in no time vlekken er op maar vind de lichte kleurtjes wel altijd mooi