Waar nieuwe rijkleding kopen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vitas

Waar nieuwe rijkleding kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-18 20:33

Ik begin na jaren weer met rijles en ik heb qua kleding en dergelijke niks meer.
Nu woon ik in de provincie Groningen en vraag ik mij af waar ik het beste heen kan gaan waar kleding, cap en laarzen. Hier zit de Divoza en Epple Jack voor zover ik weet.
Zit er veel verschil tussen beide zaken? Ik wil graag wel advies over de artikelen maar natuurlijk ook niet de hoofdprijs betalen
Wie heeft er tips? Ik hoor het graag.

Sjolvir

Re: Waar nieuwe rijkleding kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 20:35

Op internet kan je al uitzoeken wat je leuk lijkt en dan simpelweg de prijzen van de 2 sites vergelijken en dan uiteindelijk naar de winkel gaan die het goedkoopst is met jouw spulletjes?

Vitas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-18 21:46

Sjolvir schreef:
Op internet kan je al uitzoeken wat je leuk lijkt en dan simpelweg de prijzen van de 2 sites vergelijken en dan uiteindelijk naar de winkel gaan die het goedkoopst is met jouw spulletjes?

Ja daar heb je natuurlijk gelijk in.
Kon zijn dat 1 van die winkels beter aan staat geschreven met advies enzo. Maar ieder heeft daar natuurlijk ook zijn eigen voorkeur.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 21:51

Ik ga liever naar de Divoza in Leek dan EJ in Groningen. Terwijl Groningen iets dichter bij is dan Leek
Omdat ik vind dat Divoza meer "goedkopere" spullen aanbied dan EJ. En Divoza leek heeft na mijn idee meer keuze dan de EJ Groningen ook omdat Divoza een stuk groter is dan EJ.

Sylver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 21:53

Ik kom meestal bij Divoza omdat dat super dichtbij zit, maar ben ook een aantal keer bij epplejeck geweest en naar mijn idee hebben ze daar meer van het eigen merk wat dus goedkoper is. Dus ik zou denk ik naar de epplejeck gaan :)

edit: precies het tegenovergestelde als degene boven mij dus :')

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 22:56

Mijn ervaring is dat ze je bij de EJ beter helpen. Poos geleden bij de Divoza geweest voor een cap, nou wat een hulp kreeg ik daar :n

HocusSpocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 12:22

LiiNd_Y schreef:
Mijn ervaring is dat ze je bij de EJ beter helpen. Poos geleden bij de Divoza geweest voor een cap, nou wat een hulp kreeg ik daar :n

Divoza heeft inderdaad minder klantvriendelijkheid vind ik, toen wij er waren gingen ze ons heletijd afschepen naar een andere medewerker

Ze hebben ons een keer laarzen verkocht die na 1 week kapot gingen, na 1,5 zouden we nieuwe krijgen.. Na 3 weken hadden we ze daadwerkelijk!

De online service van Divoza vind ik beter, netjes optijd bezorgd en ze hebben een groot assortiment

Vitas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-18 14:16

Bedankt voor jullie reacties.
Ik ga bij beide zaken maar even kijken.