Ervaringen gezocht Fair play winterjas Greta

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Letizia

Ervaringen gezocht Fair play winterjas Greta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-18 09:01

Ben benieuwd naar ervaringen van andere met deze jas. Ik heb de Greta begin december gekocht. Na 1 week viel het muntje aan de rits er al af. Niet zo'n probleem, rits werkte nog. Binnen 1 maand zat er plots een scheur in een van de mouwen, kon mij niet herinneren ergens achter te zijn blijven haken, maar goed. Ongeveer 3 weken later ondekte ik plots een scheur aan de zijkant, rare plek en toen ik de jas nader ging inspecteren bleken er overal scheurtje en winkelhaken in te zitten. Als ik in een braamstuik zou zijn gevallen, had het er niet erger uit gezien. Teleurgesteld contact opgenomen met de verkopende winkel en zij weer met fairplay. Jas naar hun opgestuurd en helaas kreeg ik gisteren te horen dat het geen productiefout is, maar veroorzaakt door een trauma van buitenaf...
Ik vraag mij dus af of ik de enige ben? Mijn oude jas, minimaal de helft goedkoper en 2 winters meegegaan vertoond geen enkele scheur, typisch.
Al met al erg teleurgesteld en vroeg mij af of ik de enige ben?

Tevens, ik neem aan dat een jas ook wel tegen een stootje moet kunnen? Dus trauma van buitenaf is leuk gezegd, maar het lijkt mij dat dat je daar een bepaalde kwaliteit van mag verwachten? Als ik daadwerkelijk in een braamstruik was gevallen, maar kan me niet eens herinneren dat ik ├╝berhaupt ergens ben blijven steken, laatstaan 10x -O-

Ik baal er flink van, het was geen goedkope jas, nog geen 2 maanden gebruikt en wat mij betreft niet meer draagbaar. Ik ga in ieder geval niet met een kapotte jas lopen. Voor mij geen fair play meer...
Afbeelding

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie