Ik heb al vele topics doorgekeken, maar vind mijn specifieke vraag niet direct terug, dus besloot zelf maar een topic te openen!
Ik rij meestal buiten en mijn cap is echt aan vervanging toe (en niet echt geschikt voor wat ik zoek), dus ik zoek vervanging. Nou wil ik graag een cap die echt fijn is voor buitenrijden, dus niet met van die hele lange kleppen aan de voorkant en van een materiaal waar je niet elk takje wat er tegenaan komt op ziet
Ik wil als ik voorover over de nek van mijn paard hang vanwege takken, graag kunnen zien wanneer ik weer omhoog kan komen
Ik zoek een cap (zonder suede laagje), die echt fijn zit, niet te snel warm wordt in de zomer, maar ook lekker is met de winter en regenseizoenen, die een klepje heeft aan de voorkant tegen de zon, maar niet zo'n lang klepje zodat je de weg voor je amper kan zien als je moet bukken. Eentje die ook qua buitenlaag echt bestand is tegen regen en nattigheid. Waar je geen ei hoofd van krijgt en liefst ook geen 200+ euro kost
Sorry als het fout staat, of als ik toch over een topic met antwoord heen gekeken heb
Alvast bedankt iedereen! Mijn cap is echt aan vervanging toe, maar ik heb de juiste nog niet echt gevonden!