Paardrijden in Zweden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

neraja1

Paardrijden in Zweden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-18 23:23

Hoi,
In de zomervakantie van 2018 gaan we met het gezin (ik en mijn ouders) o.a. naar Zweden toe om rond te trekken met de auto.
Waar we precies naartoe gaan is nog vrij, maar we gaan sowieso een paar dagen naar de hoofdstad.
Ik vroeg me af of jullie misschien een leuke plek weten waar je kan paardrijden. Of het een les van een (goede) instructeur/instructrice of buitenrit is maakt mij niet zo veel uit. Ik vind het gewoon heerlijk om tussen de paarden te zijn en anders ga ik ze heel erg missen, haha.
Het budget maakt niet uit. :)
Ohja, ik weet niet zeker of dit topic goed staat, mijn excuses als het niet goed is!

Wie o wie kent een leuk adresje?
Alvast bedankt! :Y)

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 23:29

Moest je op Gotland komen => Gervide Gard (krijg dat bolletje niet op de A) https://www.facebook.com/Gervidegard/
Prachtige ritten gereden met hele leuke dieren, wij gaan er hopelijk snel weer heen en dan gewoon een week daar een huisje huren en een week rijden. Voor mijn 2m07 vriend hadden ze een leuke vlotte Shire die gewoon ook hindernissen sprong op de route :D
Kwam op een €45 per rit van 2-2.5u uit, dus eigenlijk heel normale prijzen vergeleken met NL
Laatst bijgewerkt door Hoppit op 03-02-18 23:33, in het totaal 2 keer bewerkt

Elsje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 23:31

https://www.jonature.se

Geen ervaring mee, maar het is een oud-stalgenootje van me die naar Zweden is verhuisd. Het lijkt me iig erg leuk!

Veel succes met je keuze en veel plezier in Zweden!

neraja1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-18 13:13

Ontzettend bedankt beide, ik ga de sites even opzoeken! :Y)

_Lente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 20:53

Mijn zusje heeft een camping in Zweden (www.radastrand.com), zij kan je voor bij hen in de buurt precies vertellen waar je wel en niet wezen moet voor paardenactiviteiten :)

kim_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 21:11

Marcia goossens en dimitry bogers van the little ranch organiseren trails van een paar dagen maar volgens mij ook gewoon dagritten. Zij zitten in eksharad wat niet ver is van bovenstaande camping.

Carlijn_09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 21:19

Idre Fjäll! :j Ben ik zelf geweest jaartje geleden, was ontzettend gaaf! Zijn naar de top van de berg gereden (met begeleiding hoor) prachtig uitzicht! Mooie, lieve, brave paarden en goede begeleiding. En oei, soms was het best steil maar die paarden vonden het appeltje eitje :=