Ervaring Bonilla lichtgewicht alu paardentrailers

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PetraZ

Ervaring Bonilla lichtgewicht alu paardentrailers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-18 13:37

Sinds kort verkoopt Konag lichtgewicht alu trailers van het merk Bonilla. Is er iemand die ervaring heeft met deze trailers?

Karreman

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 19:07

Waarschijnlijk zijn er nog niet veel van in Nederland, maar voor jouw een kans om er eentje voor een scherpe prijs in handen te krijgen. Dat bedrijf wil natuurlijk dolgraag dat er snel een paar verkocht worden. Dan ben jij de pionier en testrijder waar zij dan weer naar kunnen refereren.
Made in Spain volgens mij
Laatst bijgewerkt door Karreman op 06-02-18 19:15, in het totaal 1 keer bewerkt

senna21

Re: Ervaring Bonilla lichtgewicht alu paardentrailers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 19:14

Hoe stabiel is zo'n lichtgewicht? Ik zou er niet gauw aan beginnen. Lijkt mij niet veilig.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 21:00

Ik heb ook jaren met een relatief lichte trailer (toch nog 630 kg eigen gewicht) rond gereden en ok, er is nooit iets gebeurd maar als ik nu vergelijk met de 870 kg zware Ifor Williams, dan is dat hemel en aarde qua verschil!
De zwaardere liggen zoveel beter op de baan en belasten je auto zoveel minder doordat ze zoveel minder van allerlei zaken beïnvloed worden (zoals windstoten, vrachtwagens voorbij steken enz)... Nee, lichtgewicht hier toch niet meer !

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 20:49

Little_Gift schreef:
Ik heb ook jaren met een relatief lichte trailer (toch nog 630 kg eigen gewicht) rond gereden en ok, er is nooit iets gebeurd maar als ik nu vergelijk met de 870 kg zware Ifor Williams, dan is dat hemel en aarde qua verschil!
De zwaardere liggen zoveel beter op de baan en belasten je auto zoveel minder doordat ze zoveel minder van allerlei zaken beïnvloed worden (zoals windstoten, vrachtwagens voorbij steken enz)... Nee, lichtgewicht hier toch niet meer !

Dat zegt toch ook het nodige over de auto die ervoor staat.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 18:03

Denk je?
Nochtans staat er exact dezelfde wagen voor de vorige en de huidige trailer dus daar kan het dus echt niet aan liggen!

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 10:31

Dit topic is al weer enige tijd oud.

Inmiddels al mensen met ervaring met dit merk trailer ?