Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Bunn schreef:Ik heb een Wellington en een SP8. Ik moet zeggen dat de SP8 mij beduidend fijner zit dan de Wellington: de Wellington is volgens mij ook een stukje ronder dan de SP8. Ik denk dat hij zeker de moeite is om eens te proberen! De SP8 heb ik tegenwoordig dan ook het vaakste op, vind hem daarnaast erg chique met die grote klep.
Die van Samshield vind ik ook echt geen porem
Goldie schreef:Bunn schreef:Ik heb een Wellington en een SP8. Ik moet zeggen dat de SP8 mij beduidend fijner zit dan de Wellington: de Wellington is volgens mij ook een stukje ronder dan de SP8. Ik denk dat hij zeker de moeite is om eens te proberen! De SP8 heb ik tegenwoordig dan ook het vaakste op, vind hem daarnaast erg chique met die grote klep.
Grappig dat dat dus zo verschilt, ik vind die grote klep bij die caps zoooo lelijkDie van Samshield vind ik ook echt geen porem
Ik 'mis' dus ook echt iets als ik de gewone Ayr8 zie en ik vind die Samshields en GPA's echt niets, béhalve dan de uitvoeringen met de grote klep.

), maar hier hadden ze een groot assortiment van de charles owen caps 
Rije schreef:Ik heb toen ik nog dressuur reed ook de ayr8 gehad. Fijnste cap ooit. Inderdaad ovaal. Wel wat massief als je een klein hoofd hebt zoals ik, maar dat had ik ervoor over.
[ [url=m/1MzQPH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Goldie schreef:Ik heb ook een klein hoofd, valt niet mee om dan een passende maat te vinden
@kitlover: ik ben hier geweest
https://www.charlesowenshop.nl/
Was voor mij wel een stukje rijden (165km), maar hier hadden ze een groot assortiment van de charles owen caps
Mijn moeder heeft toen ook meteen een nieuwe cap gekocht
Saaams schreef:Weet iemand of er garantie op de charles owen zit? Dus als je valt dat ze hem net als samshield controleren en eventueel repareren?
Samshield en Kep passen mijn hoofd ook niet en de cap van CO zit erg fijn. Maar afgelopen woensdag afgevoerd met een ambulance door val op mijn hoofd. Dus zonde als ik €350 kan weggooien als ik nog eens val
Bunn schreef:Saaams schreef:Weet iemand of er garantie op de charles owen zit? Dus als je valt dat ze hem net als samshield controleren en eventueel repareren?
Samshield en Kep passen mijn hoofd ook niet en de cap van CO zit erg fijn. Maar afgelopen woensdag afgevoerd met een ambulance door val op mijn hoofd. Dus zonde als ik €350 kan weggooien als ik nog eens val
Voor zover ik weet niet. Maar kun je dat misschien niet ergens bij je verzekering kwijt?
Saaams schreef:Bunn schreef:
Voor zover ik weet niet. Maar kun je dat misschien niet ergens bij je verzekering kwijt?
Geen idee. Zoiets niet gewoon eigen risico?
Dus wie weet! Ligt er denk ik aan hoe compleet je polis is. Saaams schreef:Weet iemand of er garantie op de charles owen zit? Dus als je valt dat ze hem net als samshield controleren en eventueel repareren?
Rije schreef:Ik heb toen ik nog dressuur reed ook de ayr8 gehad. Fijnste cap ooit. Inderdaad ovaal. Wel wat massief als je een klein hoofd hebt zoals ik, maar dat had ik ervoor over.
[ [url=m/1MzQPH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar heb je alles vandaan?