Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ezza43 schreef:Hai. Een Shet kan soms vreemde kuren hebben! Het kan zijn dat deze Shet dit vaker heeft gedaan wat afschrikt.. wees niet bang maar consequent en duidelijk als hij dit nog een x doet; als hij omhoog komt trek m direct terug en zeg duidelijk NEE. Als de Shet voelt dat je niet bang voor m bent, geen afwachtende houding neemt maar juist consequent bent en dit soort gedrag afstraft. Let op als hij nog een x met zijn been tegen jou aan wilt schoppen (dat leek erop) wees dan ook consequent in je stem NEE. Vergeet niet dat als deze pony dit bij zijn moeder of een ander paard doet, zal hij op een paardenmanier worden bestraft en krijgt hij een schop van zijn moeder of ander paard. Ik hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd!
. Ik Negeerde haar gedrag en gaf er ook een ruk aan dar het niet mocht.. maar baal er wel van.. is het geen uitproberen? xLV schreef:Ezza43 schreef:Hai. Een Shet kan soms vreemde kuren hebben! Het kan zijn dat deze Shet dit vaker heeft gedaan wat afschrikt.. wees niet bang maar consequent en duidelijk als hij dit nog een x doet; als hij omhoog komt trek m direct terug en zeg duidelijk NEE. Als de Shet voelt dat je niet bang voor m bent, geen afwachtende houding neemt maar juist consequent bent en dit soort gedrag afstraft. Let op als hij nog een x met zijn been tegen jou aan wilt schoppen (dat leek erop) wees dan ook consequent in je stem NEE. Vergeet niet dat als deze pony dit bij zijn moeder of een ander paard doet, zal hij op een paardenmanier worden bestraft en krijgt hij een schop van zijn moeder of ander paard. Ik hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd!
Dankjewel en is duidelijk. Ik Negeerde haar gedrag en gaf er ook een ruk aan dar het niet mocht.. maar baal er wel van.. is het geen uitproberen?
! Ik beloon haar zeker als ze het goed doet haha! En dat is ook weer zo we staan sinds pas op pension enz.. en ze moet indd nog beetje wennen .. ik ga morgen gewoon weer verder :p