Hauke schmidt leren handschoenen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mevy

Hauke schmidt leren handschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-17 20:16

Ik ben benieuwd of meer mensen slechte ervaring hebben met de leren handschoenen van Hauke Schmidt (ladies finest). Ik vind ze namelijk erg fijn zitten en fijn om mee te rijden, maar na twee maanden zat er al een gat in mijn ringvinger op de plek waar ik mijn teugels vasthoudt. Het lijkt er op alsof hij op de naad gescheurd is, maar het leer is daar erg dun. Bij de andere hand wordt het leer op diezelfde plek ook al dun.

Ik ben er mee terug gegaan naar de winkel, maar kreeg daar te horen dat de handschoenen er uit zagen alsof ze al twee jaar oud waren, en mij werd afgeraden om nog een keer leren handschoenen te kopen want ik kon er schijnbaar niet mee om gaan ofzo |( De winkel verkocht die handschoenen nog niet zo lang, dus er was ook niemand anders met dezelfde klacht.

Ik vroeg me dus af of ik echt de enige ben met deze ervaring. Of zou ik gewoon een maandagmorgen-paar hebben?

Ik dacht juist een goede aankoop te hebben gedaan door een kleine 20 euro meer te investeren in plaats van het zoveelste paar roeckl’s.

Scum

Re: Hauke schmidt leren handschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 20:57

Hier juist een hele goede ervaring. Ik heb 3 paar!
Allemaal leer, van hele dunne tot die met voering voor de winter, bij HS zelf gekocht.
Worden ook voor het zwaardere werk gebruikt, SGW enzo, en ze zitten heerlijk.

Ik hoop dat je een pech geval hebt. Misschien contact opnemen met hem zelf? Want wat de winkel nu zegt vind ik niet netjes.