als ik er op zit is het geen probleem dan kan hij zo tien minuten staan bij wijze van spreke. hij is 6 jaar Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
als ik er op zit is het geen probleem dan kan hij zo tien minuten staan bij wijze van spreke. hij is 6 jaar
Hij verveelt zich niet en heeft wat extra beweging. danzzz schreef:kan je alleen maar accepteren
aeolusnr1 schreef:als je zoiets gewoon gaat accepteren dan geef je je paard idd die vrijheid en zal het idd ook zo blijven of indien je pech hebt zelfs erger worden.
Het is perfect mogelijk dit gedrag te veranderen, een trainer kan jou dit tonen op bijzonder korte tijd, en jij leert zo idd ook hoe je dit zelf ook klaar krijgt.
En het rare is : dit is niet eens zo heel moeilijk.danzzz schreef:kan je alleen maar accepteren
khirshanta schreef:waarom zou je hem belonen als hij in feite niets doet?
Hij vertoont dan normaal gedrag, normaal gedrag beloon ik niet- zeker met zoiets. Je kunt nu een beloning niet goed timen.
Bamii schreef:khirshanta schreef:waarom zou je hem belonen als hij in feite niets doet?
Hij vertoont dan normaal gedrag, normaal gedrag beloon ik niet- zeker met zoiets. Je kunt nu een beloning niet goed timen.
Maar normaal gedrag voor pony van TS is schrapen en onrustig zijn.
Ik heb het mijn nieuwe paard binnen enkele keren zo geleerd: Als ze begon te schrapen corrigeerde ik dat, en tussendoor (als ze stil stond!) even een aai of wat tegen dr praten. Periodes tussen de aandacht steeds langer gemaakt, en inmiddels staat ze stil.