Dilemma!! Ronde klassieke cap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn10

Dilemma!! Ronde klassieke cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-17 18:04

Hoi! :wave:
Ik wil al heeeeeel lang heeeel graag zo'n klassieke Engelse velvet cap.
BIJV: https://www.divoza.com/media/catalog/pr ... 7-01-a.jpg

Alleen is het probleem dat deze caps (in ieder geval wel van Carles Owen) best wel smal zijn en ik een rond hoofd heb.

Dus hierbij mijn vraag:
Is er een merk of model van deze caps die minder smal zijn of zelfs rond?

Alvast bedankt! :o

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 18:06

Decathlon heeftvze tegenwoordig ook en dacht dat Harry Horse er ook eentje had.

Freyr

Re: Dilemma!! Ronde klassieke cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 09:19

ierr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 09:44

Je hebt ook nog de Charles Owen Hampton, die is bijna het zelfde, alleen de achterkant is iets anders en de vorm naar mijn idee.. De gene op jou plaatje paste ik niet, zat net tussen de maten in en de hampton zat precies goed! :)

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 10:12

Charles owen maakt ook caps voor ronde hoofden ;) Ik zou even contact opnemen met CO zelf want ik kwam er ook achter door een verkeerde levering. De shop waar ik de helm vandaan had zit al jaren in het vak en handelt ook vanaf begin met CO maar wist dit ook niet.

ik heb zelf een ovaal hoofd en had een fijne passende helm. Hier was iets mee en door de goede service werd een nieuwe verstuurd en ik kreeg dus eerst een helm die van geen kant paste en toen zag ik het verschil in het etiket met mijn andere helm. In NL verkopen ze voornamelijk de ovale variant.

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 10:47

Super mooie cap! Ik wilde het ook graag en heb een Charles Owen gepast, deze zat opzich wel prima van wat ik mij ervan kan herinneren. Ik heb het uiteindelijk niet gekocht omdat het absoluut niet ventileert.. Ik ben toen voor een Samshield gegaan, deze ventileert een stuk beter en vind ik ook erg mooi!