In mijn vorig topic was ik nog vrolijk en blij aan het verkondigen dat we gaan verhuizen. Fijn de paarden aan huis! Volgens de hypotheker kunnen we het huis betalen en we staan op het punt een afspraak te maken om het huis te bezichtigen.
Maar daar zijn dan 'ineens' de kleine lettertjes. Over het hoofd gezien door enthousiasme? 'Op het object rust een agrarische bestemming'.
Op internet staan vooral verhalen die mijn toekomt met dit huis niet heel positief maken. Maar gezien ik in de toekomt wel een kleinschalig bedrijf wil beginnen op dit adres komen er toch vele vragen naar boven.
Zijn er mensen die een huis hebben met agrarische bestemming, hoe hebben jullie dit gedaan? Is dit überhaupt mogelijk? Het huis staat, zover wij weten, al een behoorlijke tijd leeg maakt dat verschil?
Ik ben nu op vakantie, bel maandag even de makelaar waar het huis te koop staat, maar het knaagt aan mij en ik kan het maar niet los laten

Als je toch iets kleinschalig wil beginnen in de toekomst en je hebt veel belang bij deze plek zou ik het zo doen. Beter dan eerst bestemming tegen veel geld veranderen en later weer omzetten. Tegen veel geld.