Locatie gezocht: overnachtingen, eigen paard mee en paard hu

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

XRuby_SymmyX

Locatie gezocht: overnachtingen, eigen paard mee en paard hu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-17 01:34

Hey,

Ik zoek in nederland een locatie waar je prachtig kan buitenrijden, waar je eigen paard mee kan en waar we een betrouwbaar paardje kunnen huren/lenen. Waar we kunnen overnachten en wat betaalbaal is. Eventueel een gids mee kan maar hoeft niet perse. Ik zou ontzettend graag 3 of 4 dagen weg zijn met mijn bijrijdster en een nieuwe omgeving leren kennen.

Wie heeft er tips

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 01:46

http://www.alberthoeve.nl
Echte aanrader, kom er al 9 jaar.
Prettige mensen, mooie omgeving, prima accomodaties, gemoedelijke sfeer en zeer nette prijzen.
Ze hebben een leuke stoere grote Haflinger te huur voor de mensen met rij ervaring.

Blackberry28

Re: Locatie gezocht: overnachtingen, eigen paard mee en paard hu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 15:20

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 15:49

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-17 00:22

Noppert schreef:
Dat kan bij ons http://www.peelhoven.nl

Welke eisen stellen jullie aan paard huren? Mijn bijrijdster gaat op mijn pony want die kan echt een kreng zijn (bokken/noodstop in galop maken enz. Zijn al vaker mensen van af gevallen) En ik zou zelf een braaf en bomproof paardje willen huren die echt betrouwbaar is.

c_alsemgeest
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 00:27

Zonnetij in Drenthe
⚠️ c_alsemgeest kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 00:30

RubyXMillyX schreef:
Noppert schreef:
Dat kan bij ons http://www.peelhoven.nl

Welke eisen stellen jullie aan paard huren? Mijn bijrijdster gaat op mijn pony want die kan echt een kreng zijn (bokken/noodstop in galop maken enz. Zijn al vaker mensen van af gevallen) En ik zou zelf een braaf en bomproof paardje willen huren die echt betrouwbaar is.

Die hebben wij :-) Onze fjord Farras is echt megabraaf en Max, een klein paard van een onbekend merk is ook echt megabraaf, die laat zich echt door niets of niemand opfokken. Op beide paarden kun je bij wijzen van de krant lezen en een kopje koffie drinken en dan gebeurt er nog niets.
Je moet wel rij-ervaring hebben, dat testen we ook altijd voordat mensen een paard van ons kunnen huren en we hanteren een maximaal ruitergewicht van ongeveer 80 kg, dit om teleurstellingen bij zowel paard als ruiter te voorkomen.

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-17 06:46

Welke eisen stellen jullie aan paard huren? Mijn bijrijdster gaat op mijn pony want die kan echt een kreng zijn (bokken/noodstop in galop maken enz. Zijn al vaker mensen van af gevallen) En ik zou zelf een braaf en bomproof paardje willen huren die echt betrouwbaar is.[/quote]

Die hebben wij :-) Onze fjord Farras is echt megabraaf en Max, een klein paard van een onbekend merk is ook echt megabraaf, die laat zich echt door niets of niemand opfokken. Op beide paarden kun je bij wijzen van de krant lezen en een kopje koffie drinken en dan gebeurt er nog niets.
Je moet wel rij-ervaring hebben, dat testen we ook altijd voordat mensen een paard van ons kunnen huren en we hanteren een maximaal ruitergewicht van ongeveer 80 kg, dit om teleurstellingen bij zowel paard als ruiter te voorkomen.[/quote]

Dat zit wel goed. Ik ben 1.62, 70 kg en ik beheers de stap, draf en de galop op goed niveau tevens als een goede sprong

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 15:38

BarbaLala schreef:
http://www.alberthoeve.nl
Echte aanrader, kom er al 9 jaar.
Prettige mensen, mooie omgeving, prima accomodaties, gemoedelijke sfeer en zeer nette prijzen.
Ze hebben een leuke stoere grote Haflinger te huur voor de mensen met rij ervaring.

inderdaad super locatie, ligging en mogelijkheden.