Spoorgebruik en polo rijlaarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zuidpool29

Spoorgebruik en polo rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-17 04:20

Hallo allemaal

Ik ben van plan polorijlaarzen aan te schaffen en zat specifiek te denken aan DeNiro Polo.
Deze wil ik als trainingslaarzen gaan gebruiken.

Ik vroeg mij alleen af of de rits niet stuk gaat bij gebruik van sporen (gezien deze dus op de voorzijde van de laars zit en er geen bescherming over de rits loopt). Mij lijkt dat hij dan snel stuk gaat.
Is daar een oplossing voor?

(heb in het DeNiro topic gekeken maar daar kan ik geen antwoord op mijn vraag vinden!!)

moniek21

Re: Spoorgebruik en polo rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 06:49

Er is waarschijnlijk geen antwoord omdat het niet zo is ;) .. ik rijd ook met die combinatie maar je rits valt onder een afdek stukje om het zo maar even te noemen en dan je sporen erover nergens last van.

Zuidpool29

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-17 08:19

moniek21 schreef:
Er is waarschijnlijk geen antwoord omdat het niet zo is ;) .. ik rijd ook met die combinatie maar je rits valt onder een afdek stukje om het zo maar even te noemen en dan je sporen erover nergens last van.

Oke. Op de fotos zag het uit alsof dat niet helemaal sluit vandaar :D Rijdt je intensief met deze laarzen (icm spoor)? Fijne kwaliteit:)?

SuperZodiaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 08:29

Nee daar krijg je geen problemen mee

LadyFiesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 08:34

De ritsen gaan bij polo laarzen wel redelijk makkelijk kapot is mijn ervaring, maar dat is omdat op die plek boven je wreef ook de rits plooit rond je enkel. Maar ritsen gaan sowieso wel makkelijk stuk.
Ik heb zelf nu mijn 3e polo paar (Petrie) want ben er tevreden over.

Yess

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 09:04

Ik heb mijn polo laarzen nu ruim 7 jaar en de ritsen zijn nog heel. Rij (bijna) dagelijks mijn twee paarden ermee. Icm spoor

dena_mii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 09:11

Hier ook polo laarzen van De Niro, mijn oudste zijn vijf jaar oud en nog steeds heel netjes en de eerste rits. Rijd bijna altijd met spoor.