Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
TinGu schreef:Staat hij nu alleen op stal? Dan zou ik zeker direct de shet erbij zetten, zeker als hij dat al gewoon is. Paarden kunnen en horen nu eenmaal niet alleen te staan...
luffwinny schreef:Inderdaad paard buiten laten, weet niet hoe groot de stal is maar in een kleine stal een shet erbij is ook niks. Lekker naar buiten want rondjes draaien is funest voor de benen en dan over het mentale gedeelte niet te praten.
Hilary schreef:luffwinny schreef:Inderdaad paard buiten laten, weet niet hoe groot de stal is maar in een kleine stal een shet erbij is ook niks. Lekker naar buiten want rondjes draaien is funest voor de benen en dan over het mentale gedeelte niet te praten.
De stal is 6x6m, typt TS. Dat vind ik niet bepaald klein; op een gemiddelde stal zetten ze daar wat muren in en dan heb je 4 boxen van 3x3m.
TS: als je pony buiten kan blijven, zou ik dat vooral doen. Kan dat niet, dan de Shet erbij. Evt doe je wat Elpharo aangeeft, een draadje spannen zodat de Shet een eigen hoekje heeft.

Anne_GTI schreef:Heb je geen andere plek voor dat vlas? Ik vind het knap dat ze er nog zo mooi liggen. Braaf dier.
mijn paard had allang alles verbouwd als hij dit allemaal binnen bereik had...
Ik kon ook nooit wat in mijn stal laten liggen, nu heeft mijn paard al twee losse nachten op stal gestaan met in de hoek een stapel strokorrelzakken. En ze liggen er nog! Wie had dat ooit gedacht...dus ach het kan wel. Het ligt niet heel hoog gestapeld ook zo te zien.