Springwedstrijden+inschrijfgeld

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Evocative

Springwedstrijden+inschrijfgeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-17 20:11

(Voordat je dit leest, ik ben een 1x in de week manegeruiter en ik heb nog geen wedstrijdervaring en weet er nog niet heel veel van, als ik een beetje dom overkom sorry, maar hou het alsjeblieft netjes)
Hey,
-Ik heb zondag mijn eerste F proefje (F3, mijn instructrice vond F1&2 te makkelijk) maar ik had de vraag wanneer je eigenlijk springwedstrijden mag rijden. Ik houd heel erg van springen dus zou daar ook verder in willen. Op de KNHS site vind ik het niet heel duidelijk uitgelegd, maar ik zag wel iets van dat je 1 winstpunt in de L moet hebben, betekend dit dat ik eerst 20 FNRS wedstrijden moet rijden en daar ook nog winstpunten in moet behalen voor ik springwedstrijden mag rijden?
-Ik lees/hoor vaak iets over inschrijfgeld, maar geldt dat ook voor dit soort wedstrijden of betaald de manege dat ofzoiets? En moet je voor springwedstrijden dat ook betalen?
Alvast bedankt<3

cobiie

Re: Springwedstrijden+inschrijfgeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 20:17

Om officieel knhs springen te mogen starten moet je B+1 zijn, of fnrs niveau?? ook genoeg is geen idee.

Het inschrijfgeld betaal je als ruiter, dat betaald de manege niet voor je. Ook heb je een startkaart nodig om knhs springwedstrijden te kunnen rijden.

Sommige fnrs maneges organiseren ook (onderlinge/fnrs) springwedstrijden, misschien bij je manege informeren of zij dat ook doen.

Evocative

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-17 20:22

cobiie schreef:
Om officieel knhs springen te mogen starten moet je B+1 zijn, of fnrs niveau?? ook genoeg is geen idee.

Het inschrijfgeld betaal je als ruiter, dat betaald de manege niet voor je. Ook heb je een startkaart nodig om knhs springwedstrijden te kunnen rijden.

Sommige fnrs maneges organiseren ook (onderlinge/fnrs) springwedstrijden, misschien bij je manege informeren of zij dat ook doen.

oke dankjewel<3

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 20:40

FNRS heeft ook springwedstrijden , maar als die niet ik de buurt zijn kan je een manegestartkaart aanvragen bij de KNHS samen met je manege

Evocative

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-17 20:42

faunty schreef:
FNRS heeft ook springwedstrijden , maar als die niet ik de buurt zijn kan je een manegestartkaart aanvragen bij de KNHS samen met je manege

oki, bedankt <3