Bedankt voor je reactie maar ik kom er niet echt uit ik rij nog 2 paarden met startpas. Als ik dan alleen met die ene wil stoppen moet ik dan gewoon de startpas afmelden en een mail naar de rijvereniging doen? Ik wil wel gewoon lid blijven bij de KNHS namelijk.
Je bent automatisch niet meer lid, dus ontvangt geen paard en sport meer. Afmelden starpassen op mijnknhs.nl en mailtje naar de vereniging is voldoende!
Bedankt voor je reactie. Ik zou dus graag met 1 paard wilen stoppen maar wel met die andere doorgaan. Dus ik wil wel graag lid blijven van de KNHS. Als ik de starpas afmeld betaal ik dan nog steeds voor meerdere paarden?
xPearl
Geplaatst: 03-10-17 10:26
Volgensmij hoef je alleen maar op afmelden startpas te drukken. Dan word het startpas met dat paard dus gestopt. Dan blijf je nog wel lid van de KNHS en lid van je rijvereniging. Als je je af wilt melden bij de vereniging, moet je daar een mailtje heen doen.
Maaaaar. Don't shoot me. Het lijkt me namelijk apart dat je geen lid meer bent van de KNHS als je geen lid meer bent namelijk..
Dankjewel voor je reactie. Ja ik kon het eigenlijk niet op de knhs site vinden hoe dat nou precies zat. Misschien iemand op bokt die dit wel eens heeft gedaan en weet hoe het precies zit. Anders moet ik eventjes met de knhs bellen.
Annemeik
Geplaatst: 03-10-17 10:30
In mijn knhs kun je gewoon alleen die startpas van dat paard afmelden, gaat heel simpel. Sorry, ik dacht dat je helemaal wilde stoppen, je OP verkeerd begrepen.
Als je alleen die startpas afmeld, houd je wel je andere startpassen met de andere paarden.