[PG]2 NRPS pony’s gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LauraEnSilke

[PG]2 NRPS pony’s gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-17 15:26

Hallo allemaal,

Mijn naam is Laura en ik woon in zuid limburg.

In 2011 kreeg ik 2 verzorgpaardjes in genhout. Ik moest hier in 2012 mee stoppen ivm een operatie en een paar maanden daarna hoorde ik dat de eigenaar overleden was en dat de paarden onder naam van zijn dochter verkocht werden. Ik was hier kapot van en probeer ze nu terug te vinden om te kijken hoe het met ze gaat en misschien eens kan komen kijken bij ze.

De informatie over de paardjes:
Het zijn 2 merries genaamd Rosi en Mani
Het zijn zusjes van elkaar en zijn allebei vos
Ze zijn allebei aangespannen in 2span en volgens mij Rosi ook 1span maar weet dit niet zeker
Foto 1 aangespannen:
http://boktimg.nl/img/m/rNQ5rH.jpg

Rosi zal nu 20 zijn en heeft een stokmaat van ongeveer 1.48m. Ze heeft een lange dunnere bles op haar hoofd. Ze heeft achter 2 witte beentjes, rechtsvoor een wit sokje en linksvoor een wit sokje die achter oploopt
Foto 2 Rosi:
Afbeelding

Mani zal nu 19 zijn en heeft een stokmaat van ongeveer 1.45m. Ze heeft een bredere bles dan Rosi en deze is onderbroken. Ze heeft rechtsachter een hoog witbeen, linksachter een wit voetje, rechtsvoor een witte kroonrand en linksvoor niks
Foto 3 Mani:
Afbeelding

Informatie over waar ze naar toe zijn gegaan:
Nadat de eigenaar overleden was heeft zijn dochter de paarden naar een handelaar in weert gebracht en hier zijn ze uiteindelijk doorverkocht naar brabant. Ze zijn in 2013 verkocht rond het midden van het jaar

Ik hoop dat ik ze via deze weg kan vinden
Laatst bijgewerkt door C_arola op 27-09-17 17:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel en beginpost aangepast naar de regels van OV