Compacte grijs kenteken auto die 2000 mag trekken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Faline

Compacte grijs kenteken auto die 2000 mag trekken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-17 12:02

Ik meende dat er een centraal topic was voor auto voor trailer vragen, maar die kon ik nergens meer vinden. :?

Ik heb dus afgelopen week mijn grote escalade verkocht vanwege het kostenplaatje en ook omdat er te weinig laadruimte in zat. Was een 5 persoons pick up model. De achterbak was half bezet door de grote lpg tank die er in zat, dus er bleef niks over.

Wat ik nu zoek is een zo compact mogelijk busje/grijs kenteken auto wat toch nog minimaal 1500 of liever nog 2000kg mag trekken. (En heb ook een sterke voorkeur voor een automaatje)
Ik kwam uit bij o.a mercedes vito en peugot expert, maar die zijn eigenlijk nog best groot. Beide hebben wel regelmatig 3 stoelen voorin, dat vind ik ook wel heel erg handig. Ben wel benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met die auto's.
VW Caddy vind ik ook mooie bakjes, maar die mogen dan net 1500 trekken en hebben nooit 3 stoelen voor.
Het liefst ook een mooi open rek oid als tussenschot tussen de bak en de stoelen, omdat ik de honden ook achterin wil hebben en met een open rek kunnen we nog contact met ze maken. Caddy heeft dat dan weer wel regelmatig.
Onze ervaring met de vw's is altijd erg goed, bijna geen gedoe mee gehad en mankeert nagenoeg nooit wat aan. Ben benieuwd of de ervaringen met de mercedes en peugot ook zo zijn. En of er wellicht nog andere auto's zijn die geschikt zijn.

Imre

Re: Compacte grijs kenteken auto die 2000 mag trekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 12:05

Faline

Re: Compacte grijs kenteken auto die 2000 mag trekken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-17 12:08

Thanks! Ik ben weer eens blont geloof ik :+

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 12:53

⚠️ C_arola kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.