Muckboot levensduur?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hilli

Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Muckboot levensduur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 12:11

@woepsie90: de niet-meewerkende modus van Muckboot klinkt heel herkenbaar. De (Nederlandse) webshop werkte wel fijn mee, maar kon ook niks dankzij de houding van Muckboot.

Superjammer, want het zijn de fijnste waterdichte en warme laarzen die ik tot nu toe heb gehad.

salamaleque
Berichten: 987
Geregistreerd: 20-03-10
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 19:52

Ik heb toch besloten mijn order te annuleren nadat ik een nogal vreemd e-mailtje kreeg uit China met de vraag of ik de politie had ingelicht >;)
Nu maar zien dat ik mijn geld terug krijg (via creditcard maatschappij) niet zo handige actie van mij :(

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 20:29

:oo :=

Oeps , hopen maar!

Odetje92

Berichten: 2681
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Re: Muckboot levensduur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 20:51

De site ligt er ook uit,ben bang dat je aan het kortste eind trekt :=

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 20:52

ik heb deze gekocht:

Afbeelding

ik had de lage versie vorig jaar gekocht, maar ik heb zoveel blubber dit jaar in mijn bak dat ik aan de hogere moest.
Ze zitten heerlijk, lekker warme voeten en door de uitsparing aan de achterkant kunnen mijn megadikke kuiten er ook gemakkelijk in, zelfs met een spijkerbroek *einde reclamespot*

pmarena

Berichten: 48123
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Muckboot levensduur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 23:54

Die zijn nog mooi ook Els +:)+ Welk model is dat?

laura1987

Berichten: 7130
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 01:33

Morrie schreef:
ik heb deze gekocht:

[ Afbeelding ]

ik had de lage versie vorig jaar gekocht, maar ik heb zoveel blubber dit jaar in mijn bak dat ik aan de hogere moest.
Ze zitten heerlijk, lekker warme voeten en door de uitsparing aan de achterkant kunnen mijn megadikke kuiten er ook gemakkelijk in, zelfs met een spijkerbroek *einde reclamespot*


Zit het bont in de gehele laars? Welke maat heb je, je eigen maat of 1 groter?

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 11:05

het is de Muck Boot Apres Woman Tall Beige/Navy het (nep)bont zit in de schacht, de zool is hetzelfde als de korte Artic. Ik heb 39/40 gekocht, normaal heb ik 39. Nu kan ik er 2 paar sokken in aan, dat vind ik zelf lekkerder. Ze hebben ze bij Agradi en bij ons bij de Welkoop (maar mijn buurvrouw had net het laatste paar 30/40 voor m'n neus weggekaapt :roll: )

salamaleque
Berichten: 987
Geregistreerd: 20-03-10
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 15:34

Odetje92 schreef:
De site ligt er ook uit,ben bang dat je aan het kortste eind trekt :=



Ik heb net een mailtje uit China dat het geld wordt terug gestort. Verder gaat de creditcardmaatschappij ermee aan de slag die zei er goede hoop op te hebben dat het geld terug zou komen. Ik heb in mijn mailtje (naar China) geschreven dat als het geld niet asap op mijn rekening terug wordt gestort ik het doorgeef aan de politie :D

Ik vind de laarzen heerlijk maar ik ga toch op zoek naar iets anders (wel al heel veel geprobeerd en ook weer teruggestuurd). Zelfs met korting vind ik ze te duur en ik doe er steeds maar een jaar mee en dat vind ik eigenlijk net zo erg als Chinese neplaarzen.