Ervaringen met HKM Country Fashion?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bralindy

Ervaringen met HKM Country Fashion?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-17 14:49

Hallo allemaal,

Ik zoek ervaringen naar deze rij-outdoor laarzen: Voornamelijk hoe hoog ze komen en hoe ze lopen. Het is namelijk dat mijn outdoor laarzen het langzamerhand beginnen te begeven en ik kwam deze tegen :') Maar ik kan bijna geen recensies of foto's vinden op internet hoe ze vallen. Het doel is om te wandelen, op stal rond te lopen en de hond te trainen op het veld.

Afbeelding

Andere suggesties zijn ook welkom! Ik heb ook gekeken naar Ariat, maar mijn portemonnee vind dat niet zo leuk.

Skogan

Re: Ervaringen met HKM Country Fashion?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 18:58

Ik volg, ze lijken mij heel interessant

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 21:11

Bralindy schreef:
Hallo allemaal,

Ik zoek ervaringen naar deze rij-outdoor laarzen: Voornamelijk hoe hoog ze komen en hoe ze lopen. Het is namelijk dat mijn outdoor laarzen het langzamerhand beginnen te begeven en ik kwam deze tegen :') Maar ik kan bijna geen recensies of foto's vinden op internet hoe ze vallen. Het doel is om te wandelen, op stal rond te lopen en de hond te trainen op het veld.

[ [url=m/BsIpak.jpg]Afbeelding[/url] ]

Andere suggesties zijn ook welkom! Ik heb ook gekeken naar Ariat, maar mijn portemonnee vind dat niet zo leuk.

Heb je ze ondertussen?

Hoe vallen ze qua maat?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 21:13

Kijk eens naar de outdoor laarzen van de anwb :)
Heb ze nu ook zitten heerlijk! Heb de paloma net boven de enkel. Maar je hebt ook hogere!

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-17 17:08

Ik heb de laarzen marie111. Zit heerlijk. Valt normaal qua maat en kuitmaat is enigszins aan te passen met de veter. Het zijn wel lange laarzen dus als je korte schenen hebt (dan gemiddeld) dan heb je daar last van. Des al niettemin; zeer zacht voetbed. Lopen heel verend. Zacht leder dus vormt snel maar zakt denk ik ok snel. Toch na een tijdje ze te hebben heb ik daar niet veel last van. Heel fijn!