Paard registreren voor BB?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Paard registreren voor BB?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-17 00:08

Hoihoi,

Als je BB gaat starten, moet je dan je paard ook registreren?

Ik krijg het niet voor elkaar :') Pony is al gerigistreerd krijg ik te zien en dat weet ik. Maar dan zegt ie; Vraag direct een startpas aan. Ja, maar dat wil ik helemaal niet! :Y)

Iemand die kan helpen? Bij het inschrijven moet je wel een paard kiezen, maar dat kan dus niet....

Cequinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 01:09

BB zijn oefenparcoursen en gelden niet voor winstpunten.
Het hoeft, neem ik aan? dan ook niet via knhs in worden geschreven.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-17 01:17

Maar bij het inschrijven staan dan die rondjes die je aan moet vinken, met daar achter ook BB. Maar die rondjes zijn niet aan te klikken?
Dus inschrijven lukt niet... Ik dacht dus dat dat kwam omdat ik geen paard kan selecteren. Maar ik heb ondertussen alles geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar..

Waarom is het zoveel moeilijker om in te schrijven voor BB, dan gewoon met startpas? :') Willen gewoon onze pony en paard wat ervaring laten opdoen op wedstrijden, beetje kilometers maken... Maar je zou bijna gewoon een startkpas aanvragen, stuk makkelijker :+

Koekeroekus
🏆 Paardenfluisteraar

Re: Paard registreren voor BB?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 06:31

BB moet je vaak opgeven bij de vereniging zelf. Staat er vaak wel bij. BB opgeven via de KNHS is inderdaad waardeloos. Dat heb ik ook al verschillende keren geprobeerd.

Ik zou gewoon de vereniging van de wedstrijd even mailen. Veel makkelijker.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 22:52

BB opgeven via mijnKNHS gaat alleen als je een startpas hebt met het paard, anders inderdaad rechtstreeks naar de vereniging mailen :j

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-17 23:17

Ah, natuurlijk! Ik had er helemaal niet aan gedacht dat er ook mensen zijn die BB rijden, maar wel een startkaart met het paard hebben :')
Ik dacht al, maar waarom staat BB er dan wel tussen.

Wel jammer dat het niet via mijnknhs kan, stuk makkelijker als de wedstrijden in het overzicht staan zegmaar. Maargoed, morgen maar even een agenda halen dan :Y)

Gummybear123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 21:53

Op startlijsten.nl staat vaak ren emailadres waar je je op kan geven voor een BB parcours ;)