Paardenvrachtwagen huren omg. Utrecht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mur18

Paardenvrachtwagen huren omg. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-17 14:59

Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die een paardenvrachtwagen heeft staan en deze wilt verhuren. Ik wil met mijn paard graag naar ander terrein voor buitenritjes, trainingen, wedstrijden etc. Ook kunnen we eventueel samen op training of wedstrijd. Dat lijkt me ook erg gezellig. Ik ga in september mijn BE rijbewijs halen, maar ik heb helaas geen auto die kan trekken. Wel kan ik eventueel een trailer huren van een stalgenootje (2-paards).

Ik ben dus op zoek naar een vrachtwagen voor 2 paarden, of een trailer+auto combinatie die ik kan huren of lenen omgeving Utrecht. Ook lijkt het me heel erg leuk om een wedstrijdmaatje te vinden zodat we samen kunnen gaan en dan betaal ik uiteraard mee in de transportkosten. Mijn paard staat in Bunnik.

Ik wil bv springlessen gaan volgen op de Zilfia's hoeve, buitenritten in de omgeving maken, crossen en op wedstrijd.

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Mariëlle

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 18:18

De enige tip die ik in deze voor je heb: Wat je ook huurt, zorg dat je weet wat het weegt want uitsluitend de chauffeur is verantwoordelijk voor de lading en dus ook overbelading.
Wat er gezegd wordt en wat op papier staat is niet altijd hetzelfde als de werkelijkheid.

cissy

Re: Paardenvrachtwagen huren omg. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 22:23

En mocht je geen vervoer kunnen vinden kijk dan in mijn onderschrift, standplaats Vianen.