Airbag vest, hit-air of point two?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Angela_28

Berichten: 479
Geregistreerd: 04-12-10
Woonplaats: Zuid-Limburg

Airbag vest, hit-air of point two?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-17 23:07

Ik weet dat er al meerdere topics over zijn maar ik kan toch niet echt antwoord vinden op mijn vraag. Als ik er ergens over heen heb gelezen alvast sorry voor een 'extra' topic. :)

Ik wil graag een airbag vest aanschaffen en twijfel tussen de hit-air model MLV-C (€ 450) en de Point two pro air jacket (€ 525).

Online vind ik zo snel geen NL site waar ze point two vesten verkopen en ik vraag me af wat het verschil tussen deze twee is (buiten het prijsverschil). Ik lees op sommige plekken dat het point two vest minder geluid maakt bij het opblazen.

Wat zijn jullie ervaringen met een van deze twee vesten?

Alvast dank!!

Lukasje
Berichten: 11259
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 23:19

Il heb een Hit Air vest, rijd er nu 2 jaar mee. Onlangs is ze afgegaan, ontploft dus, en het geluid dat dat maakte, viel heel erg mee. Ik zou het een plofje noemen, absoluut geen knal. Geen van beide paarden die er toen bij waren hebben hierop gereageerd.
Ik heb een ander type maar vind de vest comfortabel om dragen. Enig nadeel is dat ik ze erg warm vind.

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Airbag vest, hit-air of point two?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 23:22

Is die wel afgegaan omdat je viel of spontaan?

Angela_28

Berichten: 479
Geregistreerd: 04-12-10
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-17 23:25

Lukasje schreef:
Il heb een Hit Air vest, rijd er nu 2 jaar mee. Onlangs is ze afgegaan, ontploft dus, en het geluid dat dat maakte, viel heel erg mee. Ik zou het een plofje noemen, absoluut geen knal. Geen van beide paarden die er toen bij waren hebben hierop gereageerd.
Ik heb een ander type maar vind de vest comfortabel om dragen. Enig nadeel is dat ik ze erg warm vind.


Dank je! Ja, ik weet dat ze best warm zijn. Ik heb nu een gewone bodyprotector en dat is geen pretje met warm weer ook zo dicht op mijn lijf. Tijdens het rijden niet heel veel last van maar als ik hem dan uit doe ben ik echt 'klam' van het zweten...

Lukasje
Berichten: 11259
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 01:29

Ineke2 schreef:
Is die wel afgegaan omdat je viel of spontaan?


Omdat we vielen :o , niet spontaan dus