Hieronder zie je mijn lieve (hengstje) Storm hij is ondertussen al 1jaar en een half. Het is een super lieve pony, loopt flink mee aan het halster en houd van knuffelen! Alleen houd hij ook van bijten en dat is wat minder leuk. In het begin toen hij nog kleiner was en als hij probeerde te bijten knipte ik met me vingers dicht bij zen snoetje, maar dat bleef niet helpen dus toen gaf ik hem een tikje op de neus (na een paar maand) maar ondertussen is het al zo veel verder laar hij blijft bijten soms is het maar zachtjes maar soms kan hij je echt pijn doen. Ik weet niet hoe ik het kan oplossen (zonder hem pijn te doen). Want zo is het echt niet fijn je bent dan bezig met hem rustig te borstelen en dan ineens HAP. Je moet altijd op je hoedde zijn bij hem!
Hebben jullie tips voor me?

Zeker als je zegt dat je echt al op moet passen in zijn buurt en dat ie je plotsklaps kan happen, dan heb je het eigenlijk al te ver laten komen. Dit is echt typisch gedrag voor jonge paarden (met name hengsten) en houd niet op als je het gewoon toelaat en dit wordt op den duur hartstikke gevaarlijk voor jezelf. Wel een leuk diertje om te zien!