butterfly84 schreef:Ik draag ook alleen maar rijbroeken van pikeur. Daar zijn er ook veel van zonder leren stukken. Zit er geen ruitersportzaak bij je in de buurt waar je ze kan passen?
Freyr schreef:https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... 4793,26253
Zit hier echt niks voor je tussen? De broeken van Epplejeck zelf vind ik heel erg fijn, ook een stuk beter dan hh. Maar ik weet niet of dat helemaal is wat jij zoekt.
Esparado, PK en Kingsland schijnen ook heel fijn te zijn en staan er ook tussen. Misschien is dat iets meer wat je zoekt.
Als er een Epplejeck of een Divoza bij je in de buurt zit, kan in je aanraden om daar eens langs te gaan. Vertel dan een verkoopmedewerker je eisen en mijn ervaring is dat ze je graag helpen met broeken voor je zoeken.
Nouvel schreef:Willemiens schreef:Ik draag zelf altijd de Cavallo Syria, volgens mij beetje dezelfde pasvorm als de Pikeur Janett.
Alleen deze is dus ook uit het assortiment...![]()
Ben nu overgestapt op het model Chagall van Cavallo.
Hier hetzelfde probleem...
Valt de Chagall hetzelfde?
Daancha schreef:Ik heb dezelfde wensen als jij dus heb er nu 3 van Horse Pilot. Naast die broeken vind ik alles stug. Ik zou lekker blijven bij de modellen die je fijn vindt
Cardy schreef:Daancha schreef:Ik heb dezelfde wensen als jij dus heb er nu 3 van Horse Pilot. Naast die broeken vind ik alles stug. Ik zou lekker blijven bij de modellen die je fijn vindt
Heb daar zeker naar gekeken, toevallig laatst mijn 3e broek gekocht. Heb nu eigenlijk de kleuren die ik mooi vind, de rest wil ik niet of lijken teveel op mijn huidige (blauw tinten). En merk dat veel winkels deze broeken eruit gooien, omdat de meeste toch graag grip willen. .
Cardy schreef:Heb nu een spijkerstof rijbroek besteld bij Divoza, waren in de uitverkoop dus ben benieuwd.
Daancha schreef:Ja jammer he, ben ook bang dat ze er in Nederland overal uitgaan. Divoza kan ze wel in alle beschikbare kleuren bestellen trouwens. Heb daar ook eentje besteld die ik op de site van Horse Pilot had gezien.
Cardy schreef:Cardy schreef:Heb nu een spijkerstof rijbroek besteld bij Divoza, waren in de uitverkoop dus ben benieuwd.
Deze maar gauw teruggestuurd, wat een drama broek...
Dus helaas nog steeds op zoek.Daancha schreef:Ja jammer he, ben ook bang dat ze er in Nederland overal uitgaan. Divoza kan ze wel in alle beschikbare kleuren bestellen trouwens. Heb daar ook eentje besteld die ik op de site van Horse Pilot had gezien.
Toch misschien weer een Horse Pilot bestellen, en dan via Divoza als ze weer eens 25% korting hebben.
Gebruikers op dit forum: YandexBot en 3 bezoekers