Laarzen op maat laten maken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barlo16

Laarzen op maat laten maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-17 11:01

HEY

Ik ben al een tijdje opzoek naar nieuwe laarzen. Ik heb altijd chaps gehad, wel eens laarzen maar kreeg vaak last van mijn kuit..
als ik het goed gemeten heb is mijn hoogte maat 42 en kuitmaat 44 en voetmaat is 40.. lastige maten dus..

Ten eerste weet ik niet welke kleur zwart of bruin.. als ik de laarzen zwart doe haal ik chaps in het bruin en andersom. Maar lastig...

Maar goed...

Ik dacht zag zondag een berichtje van Quus, over de rijlaarzen Sophia van QHP. Ik dacht die wie niet waagt , wint niet. Dus ik heb het geliked/gedeeld.
En gister avond GEWONNEN *\o/*

Deze laarzen zijn in het zwart of cognac. Ik weet nog niet precies welke kleur ik wil..

Maar mijn vraag is nu kan ik ze gewoon bestellen in mij goede voetmaat en later hier in mijn buurt op maat laten maken??

HELP.

Sorry als het hier niet mag haha...

Marvel

Re: Laarzen op maat laten maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 12:24

Ik zou het eveb navragen bij waar je ze gewonnen hebt.

BB80

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 18:01

Afbeelding

Er zijn 2 soorten van de Sophia laarzen. De wijde versie heeft kuitmaat 39 en hoogte 46. Het zijn standaard maten bij QHP.

De schoenmaker zou de rits kunnen verleggen of een stuk elastiek kunnen plaatsen maar denk dat het heel erg zonde is van de mooie laarzen.

Wel gefeliciteerd met je prijs :) altijd leuk iets winnen!

studentje_24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 14:43

Eens met bovenstaand bericht. Laarzen worden er in het algemeen niet mooier op als ze bij de schoenmaker zijn geweest :s

Carnivoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 19:41

Ik zou het inderdaad even navragen bij de winkel waar je ze gewonnen hebt. Al lijkt het mij een heel groot verschil, twijfel eraan of het de laarzen mooier gaat maken..

Wel heel leuk om iets te winnen natuurlijk! :)