Roeckl Memphis

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ella_
Berichten: 465
Geregistreerd: 16-11-10

Roeckl Memphis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-17 11:40

Iemand ervaring met de Roeckl Memphis handschoenen?

Hoe is de kwaliteit?

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Re: Roeckl Memphis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 11:46

Over het algemeen zijn Roeckl handschoenen van hele goede kwaliteit, en wel het extra centje waard! :j over de Memphis specifiek kan ik je niks vertellen helaas :)

Ella_
Berichten: 465
Geregistreerd: 16-11-10

Re: Roeckl Memphis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-17 17:19

Ik had de uvex twinflex, maar nu zijn ze uit de handel gehaald. Dus was ik op zoek naar ongeveer dezelfde handschoenen van de zelfde kwaliteit.

Ik heb vroeger ook nog een ander soort model van Roeckl gehad maar na een paar keer dragen waren ze al stuk..

Melvern
Berichten: 4410
Geregistreerd: 14-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 17:26

De Memphis zelf heb ik geen ervaring mee, maar heb wel 2 andere soorten van Roeckl.
Ik heb de Madison en de Grip. Beide vind ik ze onwijs fijn. Vooral de Madison vind ik fijn want die zijn zo soepel en zacht. Ik rijd er best veel mee en ze blijven bij mij heel mooi. Heb al heel veel verschillende soorten handschoentjes gehad maar ik vind Roeckl wel echt het fijnste.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 17:50

Mijn roeckl madisons waren met 2 weken al kapot.. En nu zit er zelfs een gat in. Ik denk dat ik een btje pech heb gehad want over t algemeen hoor ik er echt goede verhalen over. :j

Edit, oeps je hebt t over de memphis. :)* dat zijn hele andere. Excusa!!!

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Roeckl Memphis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 17:57

Ik heb nu mijn derde paar Roeckls. Had eerst best wel fijne, redelijk dikke. Die heb ik helemaal afgedragen, daarna de grip (volgens mij), die was na drie keer gebruiken al aan het kapotgaan.. Nu heb ik de Madrid, en die zijn echt top. Zien er nog uit als nieuw en ik heb ze al wel 1,5/2 jaar denk ik.

Ella_
Berichten: 465
Geregistreerd: 16-11-10

Re: Roeckl Memphis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-17 10:48

Dankje allemaal :)
oh nu twijfel ik zo hard welke handschoenen ik ga nemen