Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amoj schreef:Ik snap je wel, ik heb zelf geen trailer dus als ik eens met m'n oudje weg moet (dierenarts) huur ik er één.
Ik kan er niet tegen als er geen raam aan de voorkant zit, ik moet een koppie kunnen zien. Zonder raampje zit ik niet lekker in de auto![]()
Ben van plan een tweede paard te kopen en dan moet er ook een trailer komen. Dan word er of een camera in gezet of ik ga opzoek naar één met raampje.
Dus ik snap je wel, en ik zou zeggen, lekker doen!
_Melanietje_ schreef:amoj schreef:Ik snap je wel, ik heb zelf geen trailer dus als ik eens met m'n oudje weg moet (dierenarts) huur ik er één.
Ik kan er niet tegen als er geen raam aan de voorkant zit, ik moet een koppie kunnen zien. Zonder raampje zit ik niet lekker in de auto![]()
Ben van plan een tweede paard te kopen en dan moet er ook een trailer komen. Dan word er of een camera in gezet of ik ga opzoek naar één met raampje.
Dus ik snap je wel, en ik zou zeggen, lekker doen!
Ja dat heb ik dus ook, ik kon eerst altijd zijn koppie zien en toen was ik veel rustiger onderweg. en nu dat ik het niet zie ben ik best onrustig. Straks moet ik ook zelf gaan rijden en dan ben ik alleen op pad en dan wil ik toch iets kunnen zien.
Nu weet ik uit ervaring van een geleende trailer met camera dat ik daar helemaal gek van wordt. dus dat is voor mij ook geen optie.