Harry's horse rijlegging

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jessica_1998
🏆 Paardenfluisteraar

Harry's horse rijlegging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-17 00:24

Hoi bokkers,

Ik ben even benieuwd naar jullie ervaringen met de rijlegging.

Ik heb namelijk 2 weken geleden de blauwe gekocht met siliconen kniestukken, hiervan lieten op allerlei plaatsen de naden ineens los.. of nouja het extra gestikte ging los. Hiermee ben ik terug gegaan naar de winkel, heb een nieuwe broek gekregen, gekozen voor de zwarte met siliconen zitvlak omdat ik dat fijner vind.
Nu heb ik de broek zaterdag voor het eerst aangehad, niet gereden, toen ik thuis kwam zag ik dat de stof van het zitvlak heel erg raar was... En dat de naden dus weer los laten op sommige plaatsen. (maak er morgen even een foto van)

Ik vroeg mij nu af, heb ik gewoon pech met broeken kopen of hebben meer mensen deze ervaring?
Baal hier echt van want verder is de broek echt geweldig! Daarom mijn vraag naar ervaringen!

Groetjes Jessica

MarijeHoofie

Re: Harry's horse rijlegging

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 09:32

Ik heb zelf ook een HH rijlegging met siliconen en heb er denk ik al 10 keer meegereden, niets aan de hand!

Ik zou er mee terug gaan en even ruilen voor een nieuwe!

Jessica_1998
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-17 09:49

Dat is fijn om te horen, ga zo even de epplejeck bellen om te vragen of dat kan. Baal wel aangezien de winkel echt niet om de hoek is(uur met de fiets of ov, 40 minuten met de scooter)

MarijeHoofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 09:53

Jessica_1998 schreef:
Dat is fijn om te horen, ga zo even de epplejeck bellen om te vragen of dat kan. Baal wel aangezien de winkel echt niet om de hoek is(uur met de fiets of ov, 40 minuten met de scooter)

Misschien mag je het opsturen? Anders een keer gaan en dan (ik weet niet precies welk filiaal) daarna nog met je paard ergens in de buurt rijden of shoppen in een bijgelegen stad? Dat doe ik altijd wel namelijk :j :j

Jessica_1998
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-17 10:33

Heb even met de epplejeck gebeld en ze geven aan dat ik terug mag komen en dat we dan samen even kijken wat de beste oplossing is. Het probleem is wel bekend bij de fabrikant, doordat mijn zit niet zo stabiel is, maar de siliconen aan t zadel plakken ontstaat er bij mij wrijving met de rest van de broek, wat een peeling veroorzaakt. Dus ga van de week even terug.