Strandrit Ameland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BellaFiona

Strandrit Ameland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-17 21:44

Ja, ik weet dat hier topics over zijn maar nee, daar staat het antwoord op mn vraag niet tussen. (of ik lees er over heen?)

Dit jaar maar weer eens een dagje Ameland na 3 jaar! Toen heerlijk gereden bij een manege in ballum (ik denk blinkert aan de foto's te zien haha) en bij Nella Dorien.
Beide hartstikke leuk, groepjes van 5 en 7 personen dus een mooi aantal al zeg ik het zelf.

Omdat ik maar 1 dagje ga en wel graag een strandrit wil rijden moet dit in de middag (anders lukt het niet qua tijden met de boot..)
Nu heb ik nella dorien en de blinkert laatst gemaild over hoelaat zij rijden met de vraag of dit ook in de middag mogelijk was. Ik heb nog steeds geen reactie ontvangen dus nog maar een aantal andere maneges gemaild, lange dunen reden niet in de middag. Jammer, las er goeie dingen over. Jutterspad nog niet gereageerd maar vind die zelf vrij prijzig. Maar stel dat zij wel in de middag rijden en verder geen wordt die het natuurlijk wel!

Dus mijn vraag, weten jullie misschien een manege op Ameland die in de middag rijden?
Of zijn die er niet....?

Alvast bedankt!

Bamii

Re: Strandrit Ameland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 21:50

Bij Jutterspad kan je zelf je tijden kiezen, maar moet ook een beetje in hun planning passen. Ik denk dat je hen het beste even kan bellen dat je een rit in wil plannen in de middag.

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 21:53

Bij de blinkert is het snelste gewoon even bellen :). Heb er zelf vanaf mijn 5de gereden en 3 jaar gewerkt, fijne stal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 21:54

Ja, gewoon even bellen naar de Blinkert, ik weet niet hoe lang je wil rijden maar die hebben smiddags altijd wel ritten. Als je belt kun je gelijk reserveren :)

BellaFiona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-17 21:58

FelineNanet schreef:
Bij de blinkert is het snelste gewoon even bellen :). Heb er zelf vanaf mijn 5de gereden en 3 jaar gewerkt, fijne stal!

Ja ik heb net ergens gelezen dat de blinkert ook om 13.30 rijdt alleen dat is schijnbaar een beginners en gevordersrit? Dus met hele grote groepen...?
Dat lijkt me zelf maar niks, maar jij hebt er gewerkt dus jij weet het vast wel, wat is dat voor rit?

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 22:04

De grootte verschilt per dag. Op maandag is het bvb rustiger dan vrijdag of zaterdag ivm wisseling van toeristen. Ik ben nu voor het tweede jaar niet geweest, dus wat voor ritten ze nu hebben in de middag weet ik niet. Destijds waren er in de middag 1 uur en 1.5 uur ritten. 1.5 uur is leuk als je kan rijden, maar 2 uur is leuker. Die reden wij altijd in de ochtend en soms in de middag.

Anyway: als je belt heb je het snelste antwoord :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 22:06

Als je echt zonder beginners wil zou ik voor de 2 uurs gaan, leuke mooie rit. Vorig jaar deden ze die ook smiddags!

BellaFiona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-17 22:07

FelineNanet schreef:
De grootte verschilt per dag. Op maandag is het bvb rustiger dan vrijdag of zaterdag ivm wisseling van toeristen. Ik ben nu voor het tweede jaar niet geweest, dus wat voor ritten ze nu hebben in de middag weet ik niet. Destijds waren er in de middag 1 uur en 1.5 uur ritten. 1.5 uur is leuk als je kan rijden, maar 2 uur is leuker. Die reden wij altijd in de ochtend en soms in de middag.

Anyway: als je belt heb je het snelste antwoord :)

jupp ik denk dat ik morgen maar eens ga bellen en informeren want ik heb zelf geen zin in zo'n gemixte rit haha.
Als het goed is toen daar dus ook gereden.Was wel leuk, reed toen op een fries die het paard achter me niet zo leuk vond haha, lekker bokken naar dat paard maar dat was juist grappig!

BellaFiona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-17 22:08

amoj schreef:
Als je echt zonder beginners wil zou ik voor de 2 uurs gaan, leuke mooie rit. Vorig jaar deden ze die ook smiddags!

ik hoop dit jaar dan ook! morgen maar eens bellen