Met mijn jonge paard wil ik in sept. een SGW rijden. Hiervoor moet ik 1 aug. inschrijven want anders zit de wedstrijd vol. Met dit paard heb ik nog geen startpas omdat ik haar tot nu toe voornamelijk in onderlinge competitie's rijd hier in de omgeving en ik tot sep. ook geen ambitie heb haar voor de KNHS te starten.
Bij het aanvragen van een startpas kan ik de ingangs datum veranderen naar sept. maar krijg ik dan wel al eerder het combinatienr? Zonder kan ik namelijk niet inschrijven. En ik vind het zonde om nu een start pas aan te vragen en deze de komende 2 maanden niet te gebruiken.
Ja hoor... gewoon aanvragen met die begin datum en dan krijg je combinatienummer. Ik ben nu een keer gestart met dagpas (heb leasepaard) en daarmee ook ruim vantevoren kunnen inschrijven.
Maar vraag je dan een dag of weekend pas aan? of gewoon een startpas? wan bij dat laatste zou het niet uitmaken toch? kosten blijven het zelfde?
Anoniem
Geplaatst: 26-07-17 10:36
Donna89 schreef:
Maar vraag je dan een dag of weekend pas aan? of gewoon een startpas? wan bij dat laatste zou het niet uitmaken toch? kosten blijven het zelfde?
Kosten blijven gelijk. Maar als je hem aanvraagt en vervolgends de eerste 2 maanden niet start dan is dat jammer. Hij is immers 12 maanden geldig en niet meer per kalender jaar.
Donna89
Geplaatst: 26-07-17 10:39
is dat zo ja? dat is goed om te weten! Zat erg te twijfelen om dit jaar nog wat aan te vragen maar als het gewoon 12 maanden geldig is....