Slipjas, do's and don'ts?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sanet

Slipjas, do's and don'ts?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-17 09:32

Omdat ik de goede moed weer te pakken heb en toch echt hoop dit jaar nog PSG te mogen starten, ben ik alvast voorzichtig aan het rondkijken naar slipjassen.
Maar allemachtig, wat zijn die duur (ik geef zoveel geld makkelijker uit aan mijn paard dan aan mezelf, maar verdikke, als ik ermee mag rijden, dan wil ik dat ook!)!

Welke jas hebben jullie en waar ben je blij mee en waarmee minder? Waar moet ik zelf op letten?
Alle tips zijn welkom!

Capriootje

Re: Slipjas, do's and don'ts?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 21:15

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 11:26

Op marktplaats worden ook zat knappe slipjassen aangeboden :D

Suzanne F.
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 11:28

Ik heb altijd met een gewone donkerblauwe Kentucky gereden maar dat was nog voordat alle kleurtjes mochten en er van alles op de markt kwam. Ik ben nog steeds geen fan van al die aparte dingen hoor. Ik vind gewoon neutraal nog steeds het mooist. Die van mij heb ik toen ook via Marktplaats verkocht.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 11:30

Ik heb toevallig voor een evenement gekeken op MP en daar worden een paar keurige jassen aangeboden!
Even zoeken onder rijrok of slipjas.

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 00:20

Ik heb een van Fairplay, waar ook de korte versie van bestaat. Heel mooi en het goedkoopste wat ik nieuw kon vinden, maar vind hem echt heel kwaliteitsvol hoor!

mavantos
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 00:44

Ik heb een Kentucky slipjas van iemand tweedehands overgenomen, blijft echt een hele mooie jas. Niet zo fancy als je ze tegenwoordig zo erg ziet, maar zit wel super mooi en fijn.

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 13:12

Ik heb een exclusieve lijn slipjas van Equiline. Let erop dat de slip voldoende verzwaard is. Daarnaast echt even testen op een kunstpaard, om te kijekn of hij dan nog mooi valt.