Help Mn poes heeft een Kitten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fedsie

Help Mn poes heeft een Kitten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-17 08:22

Hallo katten liefhebbers.

Mijn poes is gister bevallen van een kitten.
Alles is gelukkig goed gegaan, kitten drinkt gelukkig bij de moeder.
Alleen lijkt het soms of de moeder dr kitten zat is.
Ze laat de kitten niet echt in de steek, maar als de kitten blijft miauwen, dan komt ze steeds naar mij toe. Het lijkt of ze wilt dat ik wat doe, maar wat weet ik niet.
En vandaag had ze dus de kitten in haar bek, liep ze er rondjes mee, dus ik dacht loop wel even naar haar toe, maar dan rent ze er weer mee weg en verstopt ze de kitten onder mijn bed.

Ik vraag me echt af waarom ze zit doet? Is ze de kitten zat, is dit m manier om hem uit eindelijk af te stoten??

c_alsemgeest

Re: Help Mn poes heeft een Kitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 08:25

Drinkt het goed en laat ze dit ook goed toe? Hoeveel weegt het kitten en komt het bij? Weet je ook zeker dat ze maar 1 kitten droeg? Heeft ze een goede rustige plek waar ze het kan verzorgen, zonder dat er continu mensen bij aan het kijken zijn?

Dorien66

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 08:46

Wat vreemd, je eerste topic op een paardenforum gaat over een kitten :?

Maar goed, om antwoord te geven op je vraag: ik zou maar even naar de dierenarts gaan met de moeder en het kitten. Vooral ook om te zien of alles met moederpoes in orde is, want een enkel kitten is niet ongewoon, maar het komt ook niet vaak voor. Beter even uitsluiten dat er niets meer achtergebleven is in de moeder en of ze allebei gezond zijn.

A_nouk

Re: Help Mn poes heeft een Kitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 08:52

Hier een slotje.
Dit topic hoort eigenlijk op Beestenboel (BB) thuis gezien de topic starter nog niet genoeg berichten heft geplaatst om toegang tot de Kudde te krijgen wordt dit topic door mij niet verplaatst omdat TS dan niet meer kan reageren in haar Eigen topic.