Ervaringen Roeckl Light-Grip?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Carlijn_09

Ervaringen Roeckl Light-Grip?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-17 21:35

Hallo,
Ik vroeg me af wat jullie meningen zijn over de Roeckl Ligt-Grip. Ik heb de zoekfunctie gebruikt, en gelezen dat de meningen heel erg uiteenlopen.De kwaliteit schijnt te verschillen per model, en ik heb bijna niks gehoord over de Light-Grip, dus, wat is jullie ervaring hiermee?

Sakura789

Re: Ervaringen Roeckl Light-Grip?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 20:41

Mijn ervaring is heel goed, rij nu een jaar met een paar en mis ze echt als ik ze niet aan heb :D

Ik rij zo'n drie/vier keer per week en ze beginnen nu wel te slijten. Binnenkort met een 25% actie, haal ik weer een paar nieuwe op bij Epplejeck! Ik gokmdat ik er ongeveer 1,5 jaar mee doe.

horsezz578

Re: Ervaringen Roeckl Light-Grip?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 09:56

Zelf heb ik de Roeckl Light-Grip vorig jaar gekocht. Rij bijna elke dag en gebruik ze nog steeds. Ik vind de kwaliteit heel goed en de stof is fijn om te dragen.

Nu bijna een jaar en heb nog geen last van slijtage of naden die lostlaten. Als je normaal met ze omgaat kan je er dus lang meedoen!

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 10:00

Ik vind dat ze erg snel kapot gaan, maar met 6 paarden per dag hebben ze ook wel veel te verduren. Ik denk dat als je er een paar keer per week mee rijdt dat ze wel lang meegaan :)

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 10:00

Light Grip gaat hier ook goed, heb nog een ander model en die was na 3 keer rijden stuk. :)

Carlijn_09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-17 16:16

Bedankt allemaal! Ik heb ze gekocht, en er nu een keer mee gereden, vind ze heel fijn :j Hoop dat ze inderdaad lang meegaan voor dat geld!