KEP cromo T cap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ruiter1997

KEP cromo T cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-17 19:54

Hallo,
Vandaag kreeg ik mijn bestelling: KEP cromo T binnen. Met heel veel smart op zitten wachten. Toen ik de cap uit de bijgeleverde captas haalde, vond ik m op het eerste gezicht al kleiner ogen dan mijn cap die ik op dit moment heb. Helaas bleek mijn vermoeden waar en was hij dus inderdaad kleiner dan mijn cap die ik nu heb. Ook al waren de maten hetzelfde, beide waren namelijk L. (Ja L, ik heb een iets groter hoofd, maat 59/60 haha). De maat van de cap zou maat 59-62 (L) moeten zijn, maar daar leek het totaal niet op toen ik m op zette.
Weet iemand of deze cap gewoon klein uitvalt of zijn ze er in verschillende maten? Hiermee bedoel ik zegmaar maat 56, maat 60, maat 62 enz.
Vond de cap heel erg mooi, zou m graag willen, dus wie weet antwoord op mijn vragen (uit eigen ervaringen of iets dergelijks). Alvast bedankt!

kimmie1

Re: KEP cromo T cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 19:58

Je kunt de binnenvoering (liner) vervangen, daar heb je verschillende maten in.

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 20:00

De schaal (de cap zelf zeg maar) is er in 2 maten: M en L. M is van 52-58 zegmaar -pin me er niet op vast, even uit mijn hoofd- en L van 59-62.

Zit er wel een padding in de cap die je besteld hebt? Die bepaalt de uiteindelijke maat. Naast de standaard padding heb je ook nog de amerikaanse padding, die is voor ovalere hoofden.

Er is ook een KEP-topic. Als je daar je vraag stelt krijg je antwoord van mensen die zelf een KEP hebben

Ruiter1997

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-17 20:13

Ja ik had er een oadding bij. Echter kreeg ik de cap al niet op mn hoofd zonder de padding. Dus met padding heb ik niet geprobeerd, omdat dat dan al helemaal niet zou passen. De cap is niet verstelbaar toch? Zoals bij andere caps mogelijk is. Met zo'n draaiknopje?

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 21:35

Ik heb zelf ook een Kep wel een ander type :)
Maar ze vallen naar mijn idee niet klein.
Bij het passen heb ik eerst de binnenvoering gepast zonder de Kep en als die past dan in de kep en dan nog is proberen.
Wil mijn Kep namelijk niet zonder binnenvoering op zetten haha :) Dat zit niet lekker en dat is ook minder realistische in maat :)

_Penny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 13:40

Wat gek? Zou even contact opnemen met de ruitersportzaak waar je je Kep besteld hebt. :)