app groep sgw vlietlanden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

maad_dfhhl

app groep sgw vlietlanden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-17 09:15

Heey, ik heb een idee! Zou iedereen die mee doet aan sgw vlietlanden op zaterdag of zondag mij een berichtje willen sturen met zn nummer? Dan maak ik een appgroep met iedereen die het leuk vind. In die app kunnen we dan praten over hoe je voorbereidingen zijn en welk niveau je gaat rijden en allemaal vragen dat we elkaar kunnen helpen en discusseren!! Mij leek het een leuk idee, ik hoop dat jullie het ook leuk vinden

Sim

Re: app groep sgw vlietlanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 17:40

Daar is bokt toch voor? De voorbesprekingstopics?

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 12:03

Moderatoropmerking:
We hebben besloten om groeps apps topics niet toe te staan op bokt. Dit omdat telefoonnummers via pb gegeven kunnen worden en je in een (huiskamer) topic met elkaar in contact kunt komen, ook is het mogelijk om boktmeetings te organiseren op BM om op deze manier met elkaar af te spreken.
We raden gebruikers aan om geen persoonlijke informatie zoals telefoonnummers, adressen en dergelijke op internet te plaatsen aangezien iedereen mee kan lezen en deze informatie kan gebruiken. Dit topic wordt dan ook gesloten.