Durf te vragen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dusteyes

Durf te vragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-17 16:29

Van 16 t/m 21 juli ga ik met vriendinnen op trektocht in Drenthe.
Wat is er nou leuker dan een trektocht rijden op je eigen paarden vriendinnetje met vriendinnen?? :D
Dan moet je er natuurlijk wel eerst zien te komen. :P
Helaas heb ik mijn rijbewijs nog niet en ook nog geen trailer.
Vandaar mijn vraag: Wat zijn jullie ervaringen met paardentaxi's, soortgelijke vervoersbedrijven of misschien wel van mensen op bokt die jullie paard heeft vervoerd?

MRV_2016

Re: Durf te vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 16:43

Ik weet niet waar je woont, maar ik heb goede ervaringen met http://www.horse-logistics.nl. Je zou even moeten informeren of hij ook dit soort ritten maakt. Fijne en gezellige man, zeer vriendelijk voor de paarden.

Alvast veel plezier met jullie trektocht!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 17:04

Ik heb ruime ervaring met taxi's ;)
Je hoeft dan zelf niet te stressen als je niet gewend bent met zo'n combinatie te rijden.
Paardentaxi's moeten wel voorzien zijn van de nodige papieren en vergunning. Vraag daarnaar als je ze inschakeld.

Dusteyes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-17 17:18

MRV_2016 schreef:
Ik weet niet waar je woont, maar ik heb goede ervaringen met http://www.horse-logistics.nl. Je zou even moeten informeren of hij ook dit soort ritten maakt. Fijne en gezellige man, zeer vriendelijk voor de paarden.

Alvast veel plezier met jullie trektocht!

Super bedankt, ik ga meteen even een berichtje sturen! De merrie staat in Renswoude, volgens google maps is het ongeveer 166 km. Voor de paardentaxi is het €0,85/km dus dan kom ik uit op €282,2 voor de heen- en terugrit. Dit vind ik nog wel een beetje prijzig, maar misschien kan ik mijn ouders lief aankijken of nog maar even wat overuren gaan draaien. :')
Dankjewel, we hebben er allemaal heel veel zin in, dus dat komt vast helemaal goed! *\o/*

cissy schreef:
Je hoeft dan zelf niet te stressen als je niet gewend bent met zo'n combinatie te rijden.
Paardentaxi's moeten wel voorzien zijn van de nodige papieren en vergunning. Vraag daarnaar als je ze inschakeld.

Haha dat is ook helemaal waar, met een professional achter het stuur ben je wel goed op je gemak. Welke taxi's zou jij aanraden?

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 18:25

Bokker Jet hier heeft paardentaxi. Je kan haar bericht sturen

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 18:36

Dank je Janouk, ik heb toevallig net een pb gestuurd ;) ;) .

Dusteyes, heb je wel gezien dat het tarief bij Horse-logistics exclusief 21% BTW is? Dat komt er dus nog bij. En nog een vraag: Heb je bij de berekening van de kilometers er ook rekening mee gehouden dat HL naar jou toe moet komen en ook weer vanuit Drenthe naar Noord-Brabant terug gaat? Ik kan me niet zo goed voorstellen dat dat allemaal bij elkaar maar 166 kilometer zou zijn zie je.

Dusteyes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-17 19:21

Jet schreef:
Dank je Janouk, ik heb toevallig net een pb gestuurd ;) ;) .

Dusteyes, heb je wel gezien dat het tarief bij Horse-logistics exclusief 21% BTW is? Dat komt er dus nog bij. En nog een vraag: Heb je bij de berekening van de kilometers er ook rekening mee gehouden dat HL naar jou toe moet komen en ook weer vanuit Drenthe naar Noord-Brabant terug gaat? Ik kan me niet zo goed voorstellen dat dat allemaal bij elkaar maar 166 kilometer zou zijn zie je.

Ohja nu je het zegt, ik ben inderdaad helemaal vergeten dat hij natuurlijk ook nog naar mij toe moet rijden en dat het exclusief btw is! := Dan is Horse-logistics voor mij wel echt te prijzig.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 22:26

Daar was ik al bang voor, dat je daar geen rekening mee gehouden had. Ik heb daar ervaring mee ;) , ik heb me zo in het begin ook wel eens vergist := .

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 23:03

Dusteyes schreef:
cissy schreef:

Haha dat is ook helemaal waar, met een professional achter het stuur ben je wel goed op je gemak. Welke taxi's zou jij aanraden?

Mezelf :D zie onderschrift.