Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Billy20 schreef:Ik heb een henra maar dan bewust zonder zadelmaker. Vind dat de zadelkamer veel ruimte inneemt en we hebben genoeg plek in de auto. Vind het een fijne trailer met een mooie lage instap. Nadeel vind ik het ontbreken van een goede bevestiging voor het hooinet en de achterstang . Heb zelf het idee dat de henra kwalitatief beter is dan de xxtrail. Die heb ik ook bekeken maar vond de afwerking niet geweldig. Humbauer is overigens ook een aanrader.
Elco schreef:Ik heb voor het eerst wel met zadelkast genomen..En ik moet zeggen dat ik echt mega veel ruimte erin heb. Ook binnen in de trailer nog genoeg ruimte om onder de stang door te gaan. Ik zadel hem ook op in de trailer. En wat ik ook een voordeel vind is dat je aan de binnenkant gelijk een voerbak eraan kan hangen.
En het hooinet hangt ook veel stabieler.
tanee_blaze schreef:Elco schreef:Ik heb voor het eerst wel met zadelkast genomen..En ik moet zeggen dat ik echt mega veel ruimte erin heb. Ook binnen in de trailer nog genoeg ruimte om onder de stang door te gaan. Ik zadel hem ook op in de trailer. En wat ik ook een voordeel vind is dat je aan de binnenkant gelijk een voerbak eraan kan hangen.
En het hooinet hangt ook veel stabieler.
Jij hebt ook de Henra Perfomance Alu 1,5 paards?