Startpas eigen paard - andere ruiter?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_S

Startpas eigen paard - andere ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-17 00:16

Hallo bokkers,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, anders doe ik een mailtje naar de knhs ;)

Ik wil een startpas voor mijn merrie aanvragen welke uitgebracht zal worden door iemand anders dan ikzelf. Nu heb ik een knhs account en is mijn paard daar bekend, ik ben al lid van een rij vereniging.

Ik heb aangegeven dat ik de startpas etc betaal en aan zal vragen. Hoe gaat dit nu in zijn werk? Kan ik ergens in mijn account een ruiter toevoegen? Ik zag wel iets staan met accounts koppelen.. Neem aan dat zij dan ook lid moet zijn vd knhs.

Ik houd zelf liever zicht op deze zaken en zou het dus fijn vinden als dit via mijn account geregeld kan worden.

Wie weet heeft iemand anders dit wel eens van jullie bij de hand gehad, graag hoor ik hoe jullie dit aangepakt hebben :)

Gr Michelle

Jester_

Re: Startpas eigen paard - andere ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:17

Nee je moet het via je eigen account aanvragen, dus dat zal ze zelf moeten doen. Jij hebt hier dan ook geen inzicht in, je kan wel via paardenzoeker zoeken op je paard en zo heb je dan uitslagen

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:19

je ruiter moet ook zelf lid zijn van een rijvereniging en de knhs.

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-17 00:19

Jester_ schreef:
Nee je moet het via je eigen account aanvragen, dus dat zal ze zelf moeten doen. Jij hebt hier dan ook geen inzicht in, je kan wel via paardenzoeker zoeken op je paard en zo heb je dan uitslagen

Dankjewel Jester, dus zij moet lid worden vd knhs, via dat account moet dan mijn paard aangemeld worden en via die weg een startpas aangevraagd worden? Ook de rij vereniging moet dan zeker opnieuw aangevraagd worden?

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:21

Ik heb het zelf geregeld bij mijn bijrijdpaard waar de eigenaresse eerst zelf ook nog een startkaart bij had. Via paardenzoeker zie je niet welke ruiter het paard rijdt of gereden heeft. Alleen de klasseringen met winstpunten en de jaartallen/data laatste wedstrijd er bij.

Als jij betaald kun je de kosten aan haar vergoeden.

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-17 00:25

Bedankt voor jullie uitleg! En wat houd dat account koppelen dan in?

Afbeelding

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 08:04

Als jouw bijrijdster een eigen account heeft aangevraagd kun je haar account aan die van jou koppelen. Je kunt dan bv inschrijven voor wedstrijden voor die ander en, geloof zelfs ook de startpas regelen als je de volledige toegang hebt.

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-17 09:10

Sim schreef:
Als jouw bijrijdster een eigen account heeft aangevraagd kun je haar account aan die van jou koppelen. Je kunt dan bv inschrijven voor wedstrijden voor die ander en, geloof zelfs ook de startpas regelen als je de volledige toegang hebt.

Top! Dat zou ik inderdaad graag willen namelijk ;)

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 09:14

Ik heb er ook twee lopen onder andere ruiters. Dat koppelen is inderdaad fijn.
Wel jammer dat er niet als eigenaar van het paard gewoon de mogelijkheid is de resultaten automatisch te volgen. Maar dat zal wel zijn omdat slecht aantoonbaar is wie de eigenaar is.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 22:53

Met gekoppelde accounts kun je (afhankelijk van de toegekende rechten) alle handelingen uitvoeren.
Heb dit zelf ook gehad toen ik een buitenlandse amazone had, dan kon ik de administratieve zaken gewoon regelen :j

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 16:34

Geweldig! Heel erg bedankt ;)