Maar even in een notendop; Ik heb een nogal rampenplan als paard, waarvan ik kleine dokterskosten altijd zelf betaal en niet eens claim. Maar grote worden en speciale kolieken wel.
Nu heb ik vorig jaar na een ingediende behandeling een waarschuwingsbrief gehad betreft mijn "hoge claimgedrag".
Dit begrijp ik overigens volkomen, zeker als je kijkt naar wat ik per jaar betaal aan verzekering en wat ik per jaar claim. Dus dat is mijn vraag niet

Maar blijft deze waarschuwing eeuwig gelden? Ik claim nu al een jaar helemaal niks meer

En stel dat ik wel wat claim en ik wordt eruit geknikkerd... geldt dit alleen voor mijn ziektekosten verzekering, of ook voor de levensverzekering? (United is namelijk voor een flink bedrag verzekerd ivm zijn aankoopwaarde toen der tijd).
Want nu betaal ik premie voor jan met de korte achternaam, dus heb ik er ook niets aan

En zoals ik al zei begrijp ik de waarschuwing zeker, zeker als ik kijk naar alles wat zij de afgelopen jaren netjes hebben vergoed.
Dus ik ben echt wel tevreden met EFO, alleen ben ik een beetje bang voor zijn levensverzekering... anders zeg ik namelijk mijn ziektekosten gewoon op en betaal ik de kosten liever zelf.
(koliek operatie, extreme wonden, kliniek opnames, MRI, scans etc)
Ik zal het natuurlijk ook even aan de verzekering zelf vragen... maar ben door alle kleine lettertjes e.d. ook wel benieuwd naar echte ervaringen?