Heeft iemand ervaring?
En ben ik de enige die het eigenlijk best wel gaaf vind?!?!!?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lorelientje schreef:ik start al van af 1 april 2016 er mee was de eerste in de buurt en mag staat ook in de regelemten bodywarmer of gillet toegestaan
ik ben er mee begonnen om dat ik na een wedstrijd op een warme dag onwel werd door de warmte terwijl ik op mijn paard was aan het uitstappen
Cookies_bilL schreef:Mag pas sinds dit jaar hoor (deze zomer), dus wel logisch dat je het misschien nog niet wist.
Ik zelf ben er niet zo heel erg fan van... Vind een echt rijjasje toch wat netter, maar dat is puur mijn eigen smaak.
Annetje schreef:annelieke92 schreef:Ja dat mag in het outdoorseizoen, net als alleen starten in een wedstrijdshirt. Deze moet wel een hoge kraag en mouwtjes hebben.
Mogen die mouwtjes dan ook gewoon kort zijn?
Ik vind een giletje erg mooi als zomertenue, maar ik vraag me af of het zoveel koeler is.
Annetje schreef:annelieke92 schreef:Ja dat mag in het outdoorseizoen, net als alleen starten in een wedstrijdshirt. Deze moet wel een hoge kraag en mouwtjes hebben.
Ik vind een giletje erg mooi als zomertenue, maar ik vraag me af of het zoveel koeler is.
Annetje schreef:annelieke92 schreef:
a je merk echt wel verschil jasjes zijn vaak dik en niet lucht doorlatend en met een licht korte mouw shirtje en geilletje is het veel beter